×
آخرین اخبار

کمیسیون توسعه بازار داخلی پیرامون برگزاری نمایشگاه بیست و نهم تشکیل جلسه داد

  • کد نوشته: 65995
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۴
  • 284 بازدید
  • هفتمین جلسه "کمیسیون بازار داخلی" با موضوع بررسی چگونگی برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف در مرکز ملی فرش ایران با حضوراعضاء کمیسیون و نمایندگان ایشان تشکیل شد.
    کمیسیون توسعه بازار داخلی پیرامون برگزاری نمایشگاه بیست و نهم تشکیل جلسه داد

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، فرح ناز رافع با تشریح برنامه های نمایشگاه گفت: شرایط را برای حضور مهمان خارجی فراهم کرده ایم ولی امسال متاثر از پاندومی کرونا آمار درستی از حضور تجار نداریم با این حال تلاش کرده ایم هم زمان با برگزاری فیزیکی این نمایشگاه، نمایشگاه مجازی برای عزیزان یا بازدیدکنندگانی که امکان حضور ندارند، فراهم کنیم.
    رافع از اتصال نمایشگاه بیست و نهم فرش دستباف به اکسپوی دوبی خبر داد و افزود: این نمایشگاه به صورت مجازی به EXPO متصل خواهد شد.
    رئیس مرکز ملی فرش ایران با تاکید بر لزوم برگزاری نمایشگاه، تبلیغات هدف مند و برنامه ریزی شده تشریح کرد: با بررسی و مقایسه برگزاری نمایشگاه در سال های گذشته، در سال جاری علاوه بر مراسم افتتاحیه ، نام گذاری و اجرای برنامه های خاص را تدارک دیده ایم و تلاش خواهیم کرد تا با پیگیری های لازم، تخفیف فضای نمایشگاهی برای متقاضیان را فراهم کنیم.
    مدیرعامل شرکت تجارت پیشگان راه آرمان در ادامه شرح مختصری از روال برگزاری، برنامه ها، اقدامات و هزینه های مرتبط طی سال های گذشته را بیان کرد.
    در ادامه مدعوین حاضر در جلسه، ضمن بیان نقطه نظرات و بیان معایب و مزایای برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش دستباف در طول سال های گذشته، به بحث و تبادل نظر و ارائه راه کارهای اجرایی در خصوص برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه پرداختند

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *