×
آخرین اخبار

کشف ۳۰ کیلو گرم تریاک از یک سوداگر مرگ در مرند

  • کد نوشته: 142554
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۵
  • 625 بازدید
  • فرمانده انتظامی مرند از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ”محمد جلیلیان”درباره جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبر مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق مواد مخدر،موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود:در بررسی های اولیه مشخص شد متهم محموله ای از مواد مخدر از نوع تریاک را از یکی استان های مرکزی کشور تهیه و با جاسازی در یک دستگاه خودرو سواری در حال انتقال می باشد.

    سرهنگ “جلیلیان” اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هدایت وپشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات غافلگیرانه و با هماهنگی مقام قضائی متهم را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مرند متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۳۰کیلوگرم مواد مخدر ازنوع تریاک را که بصورت ماهرانه جاساز شده بود کشف و راننده خودرو را بعنوان متهم و سوداگر مرگ دستگیر و خودرو را توقیف کردند.

    فرمانده انتظامی مرند با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: مبارزه جدی با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر ادامه دارد و در این راه با سوداگران مرگ به شدت و قاطعیت برخورد خواهد شد./انتهای پیام

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل