×
آخرین اخبار

پیام تقدیر رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از دکتر یاسین کاوه پور

  • کد نوشته: 146063
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۵
  • 123 بازدید
  • اقدام شهردار جوان آبادان در به روز نمودن حقوق پرسنل،پرداخت رفاهیات و همچنین پرداخت مطالبات معوق بازنشستگان شهرداری به تعداد ۱۲۰ نفر ، تحسین برانگیز و بی سابقه است.

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آبادان؛ رئیس و اعضای این شورا در پیامی مشترک به منظور پرداخت به موقع حقوق، مزایا و معوقات پرسنل، اهدای کارت رفاهی و همچنین پرداخت سنوات بازنشستگان شهرداری و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل از شهردار آبادان تقدیر و تشکر کردند.

     متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

    بدون تردید برای همه افراد پاکدل و بصیر واضح و روشن است که در دوران مدیریت جناب آقای دکتر یاسین کاوه پور شهردار جوان و جهادی آبادان چه میزان تغییرات بزرگ در مجموعه شهرداری و سطح این شهر به وجود آمده و در حال وقوع است تا با اعتلای نام آبادان، این شهر به روزهای اقتدار و سربلندی گذشته خود باز گردد.

    به طور حتم اقدام انقلابی شهردار آبادان هم زمان با فعالیت پروژه های عمرانی و خدماتی در نظم بخشی به موقع حقوق پرسنل شهرداری بسیار ارزنده، بی سابقه و قابل تقدیر بود و از اقدامات صادقانه ایشان در جهت توجه ویژه به معیشت کارکنان به ویژه کارگران زحمتکش این نهاد خدمات رسان است.

    دکتر کاوه پور همواره بر توجه ویژه به کارگران و کارکنان به عنوان مهمترین سرمایه های سازمانی تاکید دارد و این مسئله نشان از درایت و حسن مدیریت ایشان است.

    لذا همه اعضای شورای شهر به اتفاق نظر به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را بابت تمامی تلاش ها و پیگیری های شهردار انقلابی و جهادی آبادان در جهت پرداخت حقوق، مزایا و معوقات پرسنل، اعطای کارت رفاهی در چند نوبت به کارکنان و نیز پرداخت سنوات بازنشستگان و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان را اعلام میداریم.

    از خداوند متعال برای شهردار محترم و همه خدمتگزاران به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه همشهریان عزیزمان آرزوی توفیق، سلامتی و سعادت را مسالت می‌نمائیم.

    رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل