×
آخرین اخبار

پیام تبریک نماینده مردم اهواز به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

  • کد نوشته: 4061
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۴
  • 1109 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز  همایون یوسفی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند. در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ والرحمه اکنون که یک ماه از پالایش جان و درخشش نور ایمان در دل های آسمانی شما عزیزان میگذرد،آمدن عید بندگی […]

    به گزارش دیدگاه نیوز  همایون یوسفی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

    در این پیام آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ والرحمه

    اکنون که یک ماه از پالایش جان و درخشش نور ایمان در دل های آسمانی شما عزیزان میگذرد،آمدن عید بندگی و شادی وصف ناپذیر از این همه رحمت الهی،خوش یمن ترین نویدی است که روزه داران درگاه احدیت را مسرور می سازد.

    عید سعید فطر تجلی خدا خواهی و جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است و به فرموده مقام عظمی ولایت عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان میباشد.

    ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان،فرارسیدن عید سعید فطر،عید پیروزی را به مردم مومن و ولایت‌مدار ایران اسلامی بویژه مردم شریف استان خوزستان تبریک عرض می‌کنم و مهم ترین دستاورد این ماه را حفظ وحدت،انسجام و تقویت اراده جمعی همه مسلمانان برای خدمت‌رسانی به مکتب سعادت بخش اسلام می‌دانم.

    سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری،تعجیل در امر ظهور حضرت ولی عصر(عج) و استقرار عدالت مهدوی در جهان،سر بلندی و عزت اسلام و مسلمین،قبولی عبادات روزه داران و حفظ معنویت در تمام ایام سال را از خداوند متعال مسئلت دارم.

    همایون یوسفی

    نماینده مردم شریف اهواز،حمیدیه،باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل