×
آخرین اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

  • کد نوشته: 179265
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۴
  • 173 بازدید
  • مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی طی پیامی فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر را تبریک گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

            ‌                     *﷽*

    ‌            {وَالْفَجْرِ ۝ وَلَیَالٍ عَشْرٍ} 

    بی‌شک انقلاب اسلامی ایران، مجموعه‌ای از ایام الله است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز در این باره فرمودند که راهبرد دشمن، کتمان و کم‌رنگ‌کردن و به فراموشی‌سپردن ایام الله است، بنابراین در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یکی از وظایف ما تکریم، پاسداشت، حفظ و زنده نگه داشتن این ایام و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله صنعت پرافتخار نیشکر است. 

    انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که در لایه‌هایی فراتر از یک انقلاب سیاسی یعنی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و در ذهنیت‌ها توانسته تغییر ایجاد کند، به طوری که بر ایجاد خودباوری ملی در مردم ایران و دستیابی به پیشرفت علمی و صنعتی به عنوان زیربنای توسعه پایدار تأثیر به سزایی داشته و این خوداتکایی و اعتماد به نفس ملی دستاوردهایی همچون رشد چشمگیر و خیره‌کننده ایران در عرصه تولید برای ملت ایران به ارمغان آورده‌است. 

     بهمن خونین ۵۷، ماه پیروزی خون بر شمشیر را گرامی می‌داریم و سلام و درود به روح پرفتوح بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی «رحمت‌الله علیه» و شهدای گلگون کفن و گرانقدر انقلاب اسلامی نثار می‌کنیم و به ملت غیور ایران ادای احترام می‌نماییم. 

    ‌                   شهرام فرحمند 

    مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل