×
آخرین اخبار

سحر بابایی‌راد:
پویش همراهان سفر ایمن، در جهت کاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفر انجام می‌شود| درخواست از رسانه‌ها برای همکاری در اجرای هرچه بهتر این پویش  

  • کد نوشته: 82644
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۵
  • 427 بازدید
  • لرستان_مدیر روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، گفت: براساس اهداف سازمان راهداری در امر فرهنگسازی و ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی و تجارب سال های قبل، این سازمان اجرای پویش سراسری همراهان سفر ایمن را در قالب طرح نوروزی ۱۴۰۱ در دستور کار قرار داد.
    پویش همراهان سفر ایمن، در جهت کاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفر انجام می‌شود| درخواست از رسانه‌ها برای همکاری در اجرای هرچه بهتر این پویش    

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از لرستان، سحر بابایی‌راد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا، کاهش محدودیت ها و احساس نیاز مردم به سفر و اینکه پیش بینی می‌شود در نوروز ۱۴۰۱ شاهد افزایش بی‌سابقه سفرهای نوروزی نسبت به دو سال اخیر باشیم، از این رو براساس اهداف سازمان راهداری در امر فرهنگسازی و ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی و تجارب سال های قبل، این سازمان اجرای پویش سراسری همراهان سفر ایمن را در قالب طرح نوروزی در دستور کار قرار داد.

    وی افزود: در قالب این پویش مجموعه ای از برنامه های فرهنگی، رسانه ای و هنری از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به مدت ۲۰ روز هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر در سطح ۲۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کشور اجرا می شود که رویکرد اصلی این پویش، آموزش و افزایش دانش عمومی نسبت به فرهنگ صحیح رانندگی با استفاده از پیام های کوتاه، گویا و موثر و در قالب های گوناگون به مخاطبان است.

    مدیر روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: مخاطبان اصلی این پویش رانندگان و اعضای خانواده آنان به ویژه مادران، کودکان و نوجوانان و رانندگان خودروهای سنگین و حمل و نقل عمومی هستند.

    بابایی‌راد یادآور شد: در استان لرستان بنا به بررسی های صورت گرفته، مجتمع خدماتی رفاهی سوری در کیلومتر هشت محور خرم آباد _ پلدختر برای اجرای این پویش انتخاب و آماده سازی شد و سعی شده از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی بخصوص اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی برای اجرای این پویش بهره گیری شود.

    وی با اشاره به اینکه از اواخر بهمن ماه مقدمات اجرای این طرح در کشور کلید خورد، افزود: در استان هم همزمان با سراسر کشور برنامه ریزی ها، فعالیت ها، مکاتبات و رایزنی ها با دستگاه ها و سمن های حوزه فرهنگ و هنر آغاز شد و خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده است.

    مدیر روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان به برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری این پویش اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایش های طنز، موسیقی مقامی بومی، مسابقات فرهنگی هنری و تقدیر از برگزیدگان، ایستگاه نقاشی برای کودکان با موضوع ایمنی، برپایی نمایشگاه عکس فرهنگی تاریخی و تخصصی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، برپایی غرفه های متنوع برای معرفی فرهنگ بومی لرستان، تئاتر عروسکی و … از برنامه های متنوع فرهنگی هنری در طول این ۲۰ روز خواهد بود.

    بابایی‌راد، در خصوص انتخاب مجتمع سوری برای اجرای این طرح، تصریح کرد: ما در استان ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی داریم که زیرمجموعه و تحت نظارت سازمان راهداری هستند که مجتمع سوری از نظر موقعیت و فضای مناسبتر برای اجرای طرح انتخاب شد.

    وی بیان داشت: ما در قالب این برنامه کتابچه‌های معرفی زیرمجموعه های حمل و نقل و مجتمع های خدماتی رفاهی استان را با هدف بهره گیری مردم از خدمات حمل و نقل توزیع خواهیم کرد.

    مدیر روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در پایان ضمن تقدیر از زحمات اصحاب رسانه، افزود: انتظار ما از رسانه‌های استان حمایت و همراهی در اجرای این طرح سراسری است، چرا که هدفی جز کاهش تصادفات در این طرح دنبال نمی شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *