×
آخرین اخبار

استاندار جدید خوزستان پشت میزنشین نباشد/با مدیران کمک تسامح نکنید

  • کد نوشته: 203696
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲
  • 10 بازدید
  • اهواز – نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان انتظارات خود از استاندار جدید، از وی خواست مدیر پشت میز نشین نباشد و در میدان عمل باشد.

    استاندار جدید خوزستان پشت میزنشین نباشد/با مدیران کمک تسامح نکنید

    سیدمحسن موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص انتظارات از استاندار جدید خوزستان بیان کرد: از رئیس جمهور برای انتخاب استاندار بومی تشکر می‌کنیم، همچنین به مردم خوزستان تبریک می‌گوئیم؛ انتظارات خود از استاندار خوزستان را در جلسه‌ای که مجمع نمایندگان با وی داشته‌اند بیان کرده‌ایم.

    نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: از استاندار جدید خوزستان می‌خواهیم که مدیر پشت میز نباشد، بلکه مدیری میدانی باشد که گوشه گوشه استان را با حضور خودش بازدید داشته و بررسی کند تا همه واقعیت‌ها را با چشم خودش ببیند نه اینکه به وی گزارش دهند.

    وی با بیان اینکه استاندار باید برای استان پدری کند، تصریح کند: استاندار باید یک اجماعی بین تمام مسئولان استانی اعم از مدیران و نهادهای انقلابی ایجاد کند. با استفاده از ظرفیت همه مدیران بتواند نوعی هم افزایی ایجاد کند، همچنین با کمک ظرفیت‌های موجود در استان و ظرفیت مدیران مشکلات استان را شناسایی و حل کند.

    نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با اعلام اینکه انتظار ما از استاندار این است که هیچ گونه تسامحی با مدیران کم کار نداشته باشد، عنوان کرد: از سیستم تشویق و تنبیه به شایستگی استفاده کند، فارغ از اینکه نگاهمان به این اشخاص سیاسی، جناحی و قومی باشد، یعنی دید قومی ممنوع باشد و تنها به تعهد، توانمندی و خدمتگزاری شأن به مردم را ببینند، افرادی که واقعاً کار می‌کنند تشویق و تقدیر کنند، هرکدام آمده‌اند کرسی نظام را تصاحب کند و کار انجام ندهد با قاطعیت تمام برخورد و حذف کند.

    موسوی زاده افزود: ما ۱۸ نماینده خوزستان تعهد می‌دهیم که یار دوازدهم این مدیر خوب و دیگر مدیران خوب استان باشیم، البته این مانع از نظارت ما نخواهد بود و نظارت خود را خواهیم داشت، اما از هر مدیر خوب و توانمند حمایت خواهیم کرد.

    نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با بیان اینکه استاندار جدید خوزستان، مدیری است که در سطح کلان و ملی مورد شناسایی و شناخت مسئولان کشور قرار دارد، اظهار کرد: از وی می‌خواهیم از این ظرفیتش در کشور نهایت استفاده و بهره را ببرد تا بودجه و امکانات بهتری را برای استان بگیرد و مشکلات خوزستان را حل کند.

    وی گفت: همانطور که از استاندار خوزستان می‌خواهیم میدانی باشد، می‌خواهیم مدیرانش هم میدانی باشند و برای همه مسائل و مشکلات استان راه حل پیدا کنند، دنبال حل مسائل باشند.

    نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: مساله بیکاری در استان بیداد می‌کند لذا باید به کمک مسئولان استانی و کشوری فکری برای این موضوع داشته باشند و ایجاد اشتغال داشته باشند، همچنین برای کشاورزی و آب خوزستان فکری داشته باشند.

    موسوی زاده بیان کرد: استاندار باید برای مساله آلودگی و آلایندگی موجود در استان و استفاده بهینه از ظرفیت نفت، نیشکر و تمام مجموعه‌های صنعتی موجود در سطح استان برنامه داشته باشد، با ایجاد صنایع جانبی و پایین دستی بتواند هم اشتغال ایجاد کند و مشکلات ناشی از بیکاری که در سطح مملکت حادث می‌شود را با ایجاد اشتغال کم کند.

    به گفته وی، استاندار باید قاطع و همگرا باشد، همه مسئولان را با هم هماهنگ کند و از فعالیت جزیره‌ای مسئولان در خوزستان جلوگیری کند.

    نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با بیان اینکه استاندار می‌تواند نهایت استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه را داشته باشد، اظهار کرد: ما می‌توانیم با کشور عراق مراودات بسیار خوبی داشته باشیم و در استان ظرفیت سازی کنیم.

    موسوی زاده گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، باید گزارشات کار و فعالیت‌های خود را از طریق رسانه‌ها به مردم ارائه دهند تا امیدواری ایجاد کنند، قدر رسانه و اصحاب رسانه را بداند، همچنین از رسانه‌ها به عنوان مشاور خود و مشاور مجموعه‌های موجود در استان استفاده کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *