×
آخرین اخبار

١۶۵٠ دام غیرمجاز از مناطق تحت مدیریت لرستان به خارج از مناطق هدایت شدند

  • کد نوشته: 123195
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۵
  • 132 بازدید
  • مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: ١۶۵٠ دام غیرمجاز از مناطق تحت مدیریت استان به خارج از مناطق هدایت شدند.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ علی سالاروند در تشریح این خبر اظهار کرد: یگان حفاظت لرستان از ابتدای تعطیلات نوروزی با برنامه‌ریزی انجام شده اقدام به پایش مستمر مناطق تحت مدیریت استان کرده و ضمن جلوگیری از هرگونه تعرض و تصرف به اراضی ملی تحت حفاظت محیط‌ زیست، موفق به کشف و ضبط ۶ قبضه اسلحه مجاز و غیرمجاز از متخلفین زیست‌محیطی در استان شدند.

    وی تصریح کرد: از این متخلفین زیست‌محیطی علاوه بر پنج قبضه اسلحه شکاری مجاز و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، ١٧ عدد فشنگ، لاشه شکار شده یک قطعه کبوتر وحشی، یک سر تشی و یک رأس گراز کشف و ضبط شد.

    مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست لرستان خاطرنشان کرد: همچنین در سطح مناطق تحت مدیریت استان، ١١ مورد تعلیف غیرمجاز شناسایی و ١۶۵٠ دام غیرمجاز از مناطق تحت مدیریت استان به خارج از مناطق هدایت شدند.

     سالاروند اضافه کرد: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورت‌جلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان دادرسی به‌ صورت امانی زیر نظر این اداره کل باقی می‌ماند.

    وی ضمن تقدیر از همکاران محیط‌بان که در طول عید نوروز با حضور شبانه‌روزی در مناطق حفاظت شده استان نسبت به حفاظت از تنوع زیستی استان و جلوگیری از هرگونه تخلف شکار و صید و تخریب زیستگاه و … اقدام کرده‌اند، از دوستداران محیط‌ زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست‌محیطی با سامانه شبانه‌روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل