×
آخرین اخبار

هدیه غافلگیرکننده‌ برای خانواده نوزادی که در هواپیما متولد شد

  • کد نوشته: 4336
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۱
  • 677 بازدید
  • دیدگاه نیوز / اسپیریت ایرلاینز، خانواده نوزادی را که در یکی از پروازهای این شرکت هواپیمایی متولد شد، با هدیه فوق‌العاده‌‌ای غافلگیر کرد. به گزارش لس‌آنجلس تایمز، شرکت هواپیمایی«اسپیریت ایرلاینز» خانواده نوزادی را که چند روز پیش در یکی از پروازهای این شرکت هواپیمایی متولد شد، با هدیه فوق‌العاده‌ای غافلگیر کرد. اسپیریت ایرلاینز که شرایط […]

    هدیه غافلگیرکننده‌ برای خانواده نوزادی که در هواپیما متولد شد

    دیدگاه نیوز / اسپیریت ایرلاینز، خانواده نوزادی را که در یکی از پروازهای این شرکت هواپیمایی متولد شد، با هدیه فوق‌العاده‌‌ای غافلگیر کرد.

    به گزارش لس‌آنجلس تایمز، شرکت هواپیمایی«اسپیریت ایرلاینز» خانواده نوزادی را که چند روز پیش در یکی از پروازهای این شرکت هواپیمایی متولد شد، با هدیه فوق‌العاده‌ای غافلگیر کرد.

    اسپیریت ایرلاینز که شرایط مالی مناسبی ندارد، اعلام کرد اعضای خانواده این نوزاد (بستگان درجه یک این نوزاد) می‌توانند هر سال در روز تولد وی -برای مدت ۲۱ سال- به طور رایگان از پروازهای این شرکت استفاده کنند.

    سخنگوی این شرکت اعلام کرد چنین هدیه‌ای به نوزادانی که پس از این در پروازهای این شرکت متولد شوند، تعلق نخواهد گرفت و سخاوتمندی مسئولان اسپیریت ایرلاینز به این دلیل است که چنین اتفاقی برای نخستین بار است که در یکی از پروازهای این شرکت هواپیمایی روی می‌دهد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *