×
آخرین اخبار

نظر شهروندان شیرازی در خصوص محدودیت های کرونایی

  • کد نوشته: 43085
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۳
  • 508 بازدید
  • یکی از شهروندان شیرازی در گفت و گو با دیدگاه نیوز گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی حتی بسیار سختگیرانه تر از روش کنونی یک ضرورت است زیرا باید اول زنده بمانیم تا بعد بتوانیم زندگی، شهر و کشورمان را بسازیم. شهروندی دیگر افزود : اعمال محدودیت های مقطعی و منفصل نیز نمی‌تواند تاثیر چندانی در کنترل […]

    یکی از شهروندان شیرازی در گفت و گو با دیدگاه نیوز گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی حتی بسیار سختگیرانه تر از روش کنونی یک ضرورت است زیرا باید اول زنده بمانیم تا بعد بتوانیم زندگی، شهر و کشورمان را بسازیم.

    شهروندی دیگر افزود : اعمال محدودیت های مقطعی و منفصل نیز نمی‌تواند تاثیر چندانی در کنترل بیماری کرونا داشته باشد و باید همه این محدودیت‌ها باهم و بطور جدی اعمال و به اجرا در آید تا بتواند موثر واقع شود.

    شهروند دیگری در گفتگو با دیدگاه نیوز گفت : شهروندان این شهر تاریخی و کهن همواره در مقاطع مختلف و حساس پای کار بوده و فرهنگ ریشه دار این شهر را به رخ جهانیان کشیده اند و اکنون نیز با همت والا و رعایت نکات بهداشتی ،حفظ فاصله گذاری و تعطیل کردن دورهمی و میهمانی‌ها زمینه کنترل بیماری کرونا را فراهم می‎کنند.

     شهروندی دیگر تاکید کرد: ماندن در خانه و حذف سفرهای درون شهری غیرضروری مهمترین مواردی است که می تواند به کنترل و مهار این ویروس کمک کند و دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز باید با جدیت محدودیت های اعمال شده را به اجرا در آورند و حتما با متخلفان برخورد قاطع و جدی صورت پذیرد.

    یکی دیگر از شهروندان شیرازی که با اعمال محدودیت های کرونایی موافق است اما به فرایند اجرا نقدهایی دارد گفت: در هشت ماه گذشته بارها محدودیت هایی ازجمله منع رفت و آمد به شیراز، تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی، تعطیلی صنوف و بعضی کسب و کارها و … اجرا شده اما اغلب این اقدامات مقطعی و منفصل بوده و یا به درستی اجرا نشده و وجود این روش باعث افزایش آمارهای مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل