×
آخرین اخبار

قهرمان آسیا، رئیس امور ورزش و جوانان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان شد

  • کد نوشته: 203049
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۶
  • 6 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، محسن شهنی فیض، با توجه به سوابق درخشان و تجربیات ارزشمند وی در حوزه ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان، از سوی رضا ورناصری، مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، به عنوان رئیس امور ورزش و جوانان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب گردید. انتصاب شایسته جناب […]

    به گزارش دیدگاه نیوز، محسن شهنی فیض، با توجه به سوابق درخشان و تجربیات ارزشمند وی در حوزه ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان، از سوی رضا ورناصری، مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، به عنوان رئیس امور ورزش و جوانان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب گردید.

    انتصاب شایسته جناب آقای شهنی فیض را به وی تبریک عرض نموده و برایشان در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت روزافزون داریم. بی‌شک با درایت و تلاش ایشان، شاهد شکوفایی بیشتر ورزش و جوانان در مسجدسلیمان خواهیم بود.

    بدیهی است با توجه به تجربیات ارزشمند جناب آقای شهنی فیض، انتظار می‌رود شاهد تحولات مثبتی در حوزه ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و همچنین توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان باشیم.

    خبر انتصاب محسن شهنی فیض به عنوان رئیس اداره ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، خبر بسیار خوشایندی برای جامعه ورزش و جوانان این شهرستان و به‌ ویژه ورزشکاران و پیشکسوتان کشتی استان خوزستان است.

    دلایل اهمیت این انتصاب:

    سابقه درخشان ورزشی: سوابق قهرمانی شهنی فیض در سطح آسیا و ایران، نشان از دانش، تجربه و تعهد وی به ورزش دارد. این امر نویدبخش یک دوره پربار و پر از دستاورد برای ورزش کارگری در شرکت نفت مسجدسلیمان است.

    حمایت ورزشکاران و پیشکسوتان: حمایت گسترده ورزشکاران و پیشکسوتان کشتی استان خوزستان از شهنی فیض، نشان از محبوبیت و جایگاه وی در بین جامعه ورزشی دارد. این حمایت می‌تواند به وی انگیزه مضاعف برای خدمت‌رسانی بهتر بدهد.

    آشنایی با مسائل ورزش شهرستان: با توجه به اینکه شهنی فیض پیش از این رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان نیز بوده است، شناخت کاملی از مسائل و مشکلات ورزش این شهرستان دارد. این شناخت به وی کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری برای توسعه ورزش در شرکت نفت انجام دهد.

    انتظارات از دوره مدیریت شهنی فیض:

    با توجه به سوابق و توانایی‌های مهندس شهنی فیض، انتظار می‌رود در دوره مدیریت وی شاهد تحولات مثبتی در حوزه ورزش شرکت نفت مسجدسلیمان باشیم.

    برخی از این تحولات عبارتند از:

    توسعه زیرساخت‌های ورزشی: ایجاد و بهبود امکانات ورزشی در شرکت نفت می‌تواند به افزایش مشارکت کارکنان در فعالیت‌های ورزشی و ارتقای سطح سلامت آنها کمک کند.

    حمایت از ورزش‌های پایه: سرمایه‌گذاری بر روی ورزش‌های پایه و کشف استعدادهای جدید می‌تواند به توسعه پایدار ورزش در شرکت نفت کمک کند.

    برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی: برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی مختلف می‌تواند به افزایش انگیزه ورزشکاران و ایجاد فضای رقابتی سالم کمک کند.

    ارتقای سطح فنی ورزشکاران: برگزاری دوره‌های آموزشی و فراهم کردن امکانات لازم برای ارتقای سطح فنی ورزشکاران می‌تواند به کسب موفقیت‌های بیشتر در مسابقات مختلف کمک کند.

    نتیجه‌گیری:

    انتصاب محسن شهنی فیض به عنوان رئیس اداره ورزش شرکت نفت مسجدسلیمان، گامی مهم در جهت توسعه ورزش در این شرکت و شهرستان است. امیدواریم با تلاش‌های وی و همکاری سایر مسئولین، شاهد رشد و شکوفایی ورزش در این منطقه باشیم.

    از مسئولین و مدیران ارشد شهرستان نیز دعوت می‌شود تا با همکاری و همدلی وی را در انجام وظایف خطیرشان یاری نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل