×
آخرین اخبار

میرزایی ایران را صاحب چهارمین مدال طلا کرد

  • کد نوشته: 124025
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۱
  • 106 بازدید
  • میرزایی صبح امروز در ورزشگاه آشیانه پرنده با پرتابی به میزان ۴۰ متر و ۸۴ سانتیمتر و کسب ۱۰۵۲ امتیاز ضمن کسب مدال طلای سیزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک، رکورد جهانی این ماده را نیز بهبود بخشید.

    محمدرضا میرزایی جابری پرچمدار کاروان ورزشی ایران صبح امروز در ماده پرتاب نیزه کلاس F57 مسابقات دوومیدانی پارالمپیک پکن موفق به کسب مدال طلا شد.

    میرزایی صبح امروز در ورزشگاه آشیانه پرنده با پرتابی به میزان ۴۰ متر و ۸۴ سانتیمتر و کسب ۱۰۵۲ امتیاز ضمن کسب مدال طلای سیزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک، رکورد جهانی این ماده را نیز بهبود بخشید.

    در ماده پرتاب دیسک بازیهای پارالمپیک پکن محمود رمضان از مصر در کلاس F57 با پرتابی به میزان ۴۸ متر و ۸۰ سانتیمتر و کسب ۱۰۳۵ امتیاز مدال نقره را برگردن آویخت.

    در این ماده روسیسلاو پولمان از جمهوری چک با برجای گذاشتن رکورد ۳۹ متر و ۸۵ سانتیمتر ضمن کسب ۱۰۲۷ امتیاز مدال برنز را برگردن آویخت. پیش از این حمزه محمدی در رشته وزنه برداری، عادل حردانی در پرتاب دیسک و تیم والیبال نششته موفق به کسب مدال طلا برای کاروان مهر علوی ایران شده بودند و این چهارمین مدال کاروان ورزشی ایران در بازیهای پارالمپیک بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل