×
آخرین اخبار

مصدومیت بدموقع روایت مینا پناهی از مصدومیتش/خداحافظ آسیا ۲۰۲۳!

  • کد نوشته: 160253
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۱
  • 236 بازدید
  •   مینا پناهی تالوکار تیم ملی ووشو ایران که تنها ۲۱ سال سن دارد، با مصدومیت نابهنگام اش سوژه این روزهای فضای مجازی شده است. این ورزشکار اصفهانی سابقه مصدومیت های زیادی دارد، اما باز هم به فکر بازی برای تیم ملی ووشو ایران استو مصاحبه اختصاصی دیدگاه نیوز با مینا پناهی ووشو کار تیم […]

     

    مینا پناهی تالوکار تیم ملی ووشو ایران که تنها ۲۱ سال سن دارد، با مصدومیت نابهنگام اش سوژه این روزهای فضای مجازی شده است. این ورزشکار اصفهانی سابقه مصدومیت های زیادی دارد، اما باز هم به فکر بازی برای تیم ملی ووشو ایران استو

    مصاحبه اختصاصی دیدگاه نیوز با مینا پناهی ووشو کار تیم ملی ایران، در رابطه با ابتدا ورزش خود اینگونه گفت: در کودکی رشته ژیمناستیک را دنبال میکردم، بعد از آن به ووشو علاقه مند شدم، البته در آن زمان ووشو رشته شناخته شده ای نبود.

    پناهی درخصوص ورود به تالو عنوان کرد: از آنجایی که ژیمیناستیک یک رشته نمایشی است، ترجیح دادم در بخش نمایشی ووشو کار کنم و اینگونه شد که از ۹ سالگی مشغول به فعالیت در بخش تالو شدم.

    مینا پناهی سابقه بازی در رده های پایه تیم ملی ووشو را دارد اما به دلیل مصدومیت، نتوانست در مسابقات آنگونه که باید ظاهر شود.

    او با بیان اینکه سال ۹۷ اولین مصدومیت خود را تجربه کرد، گفت: دقیقا بعد از مسابقات آسیایی جاکارتا دچار پارگی رباط صلیبی شدم، در آن زمان تنها ۱۶ سال داشتم. بعد از آن دوره درمان را طی کردم اما متاسفانه دوره ریکاوری ب خوبی طی نشد و رباط جراحی شده همچنان دچار مشکل لق خوردگی بود.

    ملی پوش ووشو ایران ادامه داد: این مشکلات باعث شده، سال۹۹ دچار پارگی رباط به همراه مینیسک بشوم. اینبار تعلل نکردم و سریعا زیر تیغ جراحی رفتم، با توجه به تجربه ام از مصدومیت قبلی، تمام مراحل ریکاوری را طی کردم و این کار سرعت من را نسبت به رقبایم کمتر کرد.

    مینا پناهی در مسابقات آسیایی هانگژو شرکت کرد و به گفته کارشناسان یکی از شانس های کسب مدال بود.

    پناهی با اشاره به تعویق یک ساله مسابقات آسیایی عنوان کرد: مقصدم این بود که به بازی های آسیایی ۲۰۲۲برسم، اما متاسفانه دوره درمان بیشتر طول کشید. با موکول شدن مسابقات آسیایی به سال ۲۰۲۳، من هم تلاش هایم را دو برابر کردم. زمانی که رقبایم در حال تمرین بودند، بنده دوره درمان را طی میکردم اما در نهایت توانستم اعتماد مربیان و فدراسیون را جلب کنم و به مسابقات آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ اعزام شدم.

    تالوکار تیم ملی در بازی های آسیایی هانگژو، در حین اجرای حرکات دچار مصدومیت از ناحیه زانو چپ شد که این اتفاق بازخورد زیادی در فضای مجازی داشت.

    وی در این خصوص گفت: زانوی راست من در گذشته دوبار جراحی شده بود و احتمال داشت بازهم از این ناحیه مصدوم شوم اما زانوی چپم هیچ ایرادی نداشت و مصدومیت این زانو من را شگفت زده کرد.

    پناهی در رابطه با مصدومیتش عنوان کرد: طبق نظر کارشناسان پارگی رباط صلیبی رخ داده است و قطعا زانوچپم به جراحی نیاز دارد.البته هزینه های درمان توسط مسئولین مربوطه پرداخت می شود.

    ملی پوش تالوصحبت هایش را اینگونه پایان داد: همیشه قوی تر از گدشتهن برگشته ام، این روزها کمی در شوک فرو رفته ام، اما مطمئنا تمام تلاشم را می کنم تا جراحی و ریکاوری ام به خوبی پشت سر گذاشته شود و به مسابقات آسیایی بعدی برسم. حتی برنامه حضور در مسابقات جهانی را نیز دارم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل