×
آخرین اخبار

محمد رضا زرنقاش
مصاحبه با هنرمندی از دیار شیراز

  • کد نوشته: 194170
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۹
  • 151 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، در راستای پاس‌داشتِ مقام هنرمندان شیرازی که تا به امروز آن چنان که باید مورد توجه قرار نگرفته اند، در یاداشت به مصاحبه با هنرمندی متواضع می‌پردازیم. این هنرمند شیرازی خود را اینگونه معرفی میکند: محمد رضا زرنقاش ملقب به محمد زرنقاش حدود ۲۰ سال سابقه کار در بازیگری و گروه […]

    به گزارش دیدگاه نیوز، در راستای پاس‌داشتِ مقام هنرمندان شیرازی که تا به امروز آن چنان که باید مورد توجه قرار نگرفته اند، در یاداشت به مصاحبه با هنرمندی متواضع می‌پردازیم.

    این هنرمند شیرازی خود را اینگونه معرفی میکند: محمد رضا زرنقاش ملقب به محمد زرنقاش حدود ۲۰ سال سابقه کار در بازیگری و گروه کارگردانی و یا سرپرست گروه کارگردانی داشتم که یکی از کارهام شبهای شیراز با تهیه کنندگی مهدی عباسی ناظر پخش برنامه ۹۰ و کارگردانی عباس مرادیان که هم بازیگر و هم داخل گروه کارگردانی فعالیت داشتم فقط، که در آن کار دونفر اهل شیراز بودیم بقیه گروه کلا تهران بودند و با بیش از ۵۰ تا کار کوتاه و تله و سینمایی و … در کارنامه دارم.

     

    شایان ذکر است محمد زرنقاش حدودا در سال ۸۴ شروع به کار کرده و و دوره های بازیگری حرفه ای را نزد اساتید مختلف و اموزشگاها اموزش دیده و با بیش از ۷۰ ٪ کارگردان‌های اهل شیراز در گروه کارگردانی و بازیگری فعالیت داشته است.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: دیدگاه نیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل