×
آخرین اخبار

مخالفت وزارت ورزش با برگزاری مجمع استقلال و پرسپولیس

  • کد نوشته: 131826
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۳
  • 105 بازدید
  • معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اظهار نظر سازمان خصوصی‌سازی در خصوص مالکیت و چگونگی مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فاقد مبنای حقوقی و قانونی است، گفت: ترمیم و تکمیل هیات مدیره این دو باشگاه در اولویت تصمیم‌گیری نیست و پس از پایان مسابقات این فصل با هماهنگی وزارت اقتصاد زمان مجامع اعلام خواهد شد.

    مخالفت وزارت ورزش با برگزاری مجمع استقلال و پرسپولیس

    میرهادی قره‌ سیدرومیانی اظهار کرد: اظهار نظر سازمان خصوصی‌سازی در خصوص مالکیت و چگونگی مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فاقد مبنای حقوقی و قانونی است. مالکیت این دو باشگاه با دو وزارتخانه است.

    وی درباره شایعات مطرح شده در خصوص تغییرات در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به نظرات تخصصی و فنی وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه دو باشگاه در کوران مسابقات لیگ برتر و نیمه نهایی جام حذفی هستند، تغییر در هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در این وضعیت به صلاح نیست.

    رومیانی افزود: وظیفه ذاتی وزارت ورزش و جوانان ایجاد آرامش و رشد مسیر تعالی ورزش است. توصیه ما هم به همه همکاران این است که به ایجاد این آرامش کمک کنند و اجازه دهند موضوعات تخصصی توسط وزارتخانه‌های تخصصی پیش برود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *