×
آخرین اخبار

تکلیف بیرانوند و پرسپولیس چه می شود؟/ رودربایستی برای اعلام رای جنجالی ترین پرونده فوتبال ایران/ لطفا استخوان لای زخم نگذارید!

  • کد نوشته: 197650
  • ۱۴۰۳-۰۵-۲۴
  • 60 بازدید
  • فدراسیون فوتبال باید پیش از آغاز لیگ تکلیف پرونده جنجالی بیرانوند را روشن کند و استخوان لای زخم نگذارد.

    تکلیف بیرانوند و پرسپولیس چه می شود؟/ رودربایستی برای اعلام رای جنجالی ترین پرونده فوتبال ایران/ لطفا استخوان لای زخم نگذارید!

    شمارش معکوس برای آغاز رقابتهای لیگ برتر آغاز شده و از پنجشنبه این هفته رقابتهای فصل بیست و چهارم رسما آغاز می شود. در فاصله ۲۴ ساعت باقی مانده به آغاز این رقابتها هنوز تکلیف جنجالی ترین پرونده فوتبال ایران مشخص نیست. فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و در ادامه عقد قرارداد او با تراکتور جنجالی ترین پرونده تابستان داغ مکاره بود که با شکایت پرسپولیسی ها همراه شد. چه آنکه آنها معتقد بودند که تمامی مطالبات گلر ملی پوش خود را پرداخته بودند و بیرو حق فسخ نداشته و فسخ او و البته قرارداد با تراکتور غیرقانونی است.

    قریب به ۲ ماه از شکایت پرسپولیس گذشته، بیرو در تمرینات تراکتور حضور دارد و لیگ فردا آغاز می شود اما هنوز تکلیف این پرونده جنجالی مشخص نیست و هنوز معلوم نشده که حق با چه کسی است. مشخص نیست فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی چرا تا به امروز اطاله دادرسی کرده اند و این پرونده کلیدی و مهم را تعیین تکلیف نکرده اند. به نظر می رسد که ارکان قضایی فدراسیون فوتبال دچار نوعی وردربایستی با گلر تیم ملی هستند و از صدور رای علیه وی اجتناب می کنند! اگر بیرو در این پرونده پیروز باشد که هیچ اما حق با پرسپولیس باشد و بیرو محکوم شود، قطعا قرارداد وی با تراکتور فاقد وجاهت است و همین حضور او درون دروازه تراکتور را غیرقانونی خواهد کرد.

    بی تردید تراکتور بیرو را خریده که او مرد شماره ۱ تی تی ها در فصل جاری باشد و قطعا گلر فیکس تراکتور خواهد بود اما تکلیف این پرونده هنوز مشخص نیست. اگر تراکتور از بیرانوند استفاده کند و بعد از آن بیرو محکوم شود، تکلیف بازیهایی که او به شکل غیرقانونی برای تراکتور انجام داده چیست؟ بدیهی است که در این صورت تیم های بازنده قطعا اعتراض خواهند کرد و چنان جنجال و هجمه ای در لیگ برتر رخ خواهد داد که تبعات آن براستی هولناک است و نمی توان آن را جمع کرد. کاش فدراسیون فوتبال پیش از آغاز لیگ تکلیف این پرونده جنجالی را روشن کند و استخوان لای زخم نگذارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *