×
آخرین اخبار

مجید طلیمی، مدیر نمونه عرصه تلفن همراه کشور شد

  • کد نوشته: 161981
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۹
  • 166 بازدید
  • در بخش ویژه مراسم توسط رییس اتاق بازرگانی اوراسیا از《 مجید طلیمی》 به عنوان مدیر نمونه در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل ، رسانه و فضای مجازی با اهداء لوح تقدیر و نشان افتخار ، تجلیل شد.

    رویداد ملی تلفن همراه، فرصت‌ها و چالش‌ها با حضور مدیران و مسوولین ارشد ، کارشناسان ، اساتید ، فعالان اقتصادی بین المللی ، نمایندگان مراکز خدماتی ، تعمیراتی ، آموزشی و فروشندگان تلفن همراه در محل سالن‌ تلاش وزارت تعاون،‌کار و امور اجتماعی برگزار و از مدیران و کارآفرینان شایسته و کارآمد  تجلیل شد.

    بر اساس این گزارش؛ مجید طلیمی _  ریاست مرکز مطالعاتی بین المللی مدیریت دانش خاورمیانه _  اظهار داشت : دانش فناوری اطلاعات و ابزارهای فرافناوری مانند تلفن همراه هوشمند  با سرعتی باورنکردنی در تمامی بخش های مختلف جوامع بشری رسوخ کرده و آنچنان به زندگی انسان ها تنیده شده که بی شک نقش مهمی در اشتغال های نوین ایفا می کند.

    طلیمی ادامه داد: مدیریت دانش و علوم فرافناوری،  منشأ قدرتمندی، ثروت و رفاه کشورها در دنیای امروز است. نوآوری نیز از اصلی‌ترین موتورهای محرکه رقابت‌پذیری در تمامی عرصه‌های زیست بشر است.در نتیجه ، بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباط و تجارت مانند تلفن همراه در تمامی زوایای زندگی کاملا ضروری است.

    ریاست مرکز مطالعاتی بین المللی مدیریت دانش خاورمیانه خاطرنشان کرد: در عصر حاضر یکی از مهمترین عوامل پیشرفت در هر کسب و کاری بالابردن سطح ارتباطات است. در عصر حاضر استفاده از رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی و به ویژه فناوری‌های نوین در حوزه روابط‌عمومی‌ از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ چرا که مخاطبان امروز با گذشته از لحاظ سطح آگاهی و دانش بسیار متفاوتند و عدم توجه به نیازها و راه‌های ارتباطی آنها باعث کاهش اقبال و خدشه‌دار شدن برند و هویت سازمانی خواهد شد. 

    طلیمی گفت: در چند سال اخیر تلفن‌های همراه هوشمند و شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر نوید بخش دنیایی جدید در عرصه ارتباطات انسانی شده است، چرا که روزانه میلیون‌ها نفر از انسان‌ها در سراسر دنیا از این شبکه‌ها استفاده می‌نمایند و هر روز بر تعداد آمار کاربران آن نیز افزوده می‌شود.

    شایان ذکر است؛ در بخش ویژه مراسم توسط رییس اتاق بازرگانی اوراسیا ، مشاور عالی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، دبیرکانون عالی کارفرمایان کشور ، مسوولین ارشد ، کارشناسان ، اساتید دانشگاه و نمایندگان سازمان های خصوصی ، از《 مجید طلیمی》 به عنوان مدیر نمونه در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل ، رسانه و فضای مجازی با اهداء لوح تقدیر و نشان افتخار ، تجلیل شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل