×
آخرین اخبار

لرستان میزبان جشنواره موسیقی فجر در اسفندماه سال‌جاری است

  • کد نوشته: 80087
  • ۱۴۰۰-۱۱-۱۸
  • 374 بازدید
  • لرستان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در این استان طی اسفندماه سال‌جاری خبر داد و گفت: ۸ گروه موسیقی در خرم‌آباد اجرا خواهند داشت.

     

     

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، احمدحسین فتایی امروز دوشنبه در سخنانی گفت: میزبانی از جشنواره‌های های ملی فجر فرصتی است تا هنرمندان استان با شرکت کنندگان این رویدادهای ملی به تبادل نظر و گفتگو پرداخته تا از این طریق شاهد شکوفایی هر چه بیشتر هنر استان باشیم.

     

    وی تصریح کرد: علی رغم شرایط سخت کرونایی حاکم بر استان و کشور، شاهد استقبال خوب هم استانی‌ها از برنامه‌های های مختلف فرهنگی هنری بوده‌ایم و از آنجا که موسیقی با روح و روان مردم لرستان عجین شده، انتظار می‌رود شاهد استقبال گرم دوستداران و هنرمندان موسیقی از رویداد مهم جشنواره موسیقی فجر باشیم.

     

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر لزوم پایبندی دقیق به پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی در جریان برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در خرم آباد، افزود: نگاه دولت پیش از تعطیل کردن فعالیت‌ها بر رعایت دقیق پروتکل‌ها در خلال برگزاری رویدادهای اینچنینی است و باید همچون جشنواره فیلم فجر، نظارت دقیقی در این خصوص صورت پذیرد تا خدایی ناکرده شاهد ابتلای هیچ عزیزی به ویروس کرونا در جریان برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری نباشیم.

     

    فتایی خاطر نشان کرد: در صورت تاکید ستادهای استانی و ملی مدیریت بیماری کرونا بر همین روند، انشاالله تا پایان سال شاهد برگزاری جشنواره‌های ملی مد و لباس و تئاتر فجر، کالاها و محصولات فرهنگی لرستان و آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان خواهیم بود.

     

    وی یادآور شد: سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، اوایل اسفند ماه سالجاری با حضور ۸ گروه موسیقی استان، طی دو سانس در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار شده و بلیط فروشی نیز در بستر اینترنت و از طریق مرجعی که به زودی اعلام می‌شود، صورت می‌گیرد.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل