×
آخرین اخبار

فرماندار امیدیه: تعامل و همدلی سرلوحه کار شوراهای جدید قرار گیرد

  • کد نوشته: 67047
  • ۱۴۰۰-۰۴-۳۰
  • 348 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه جلسه معارفه و هم اندیشی شوراهای اسلامی دوره ششم شهرهای امیدیه ، میانکوه و جایزان به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار و با حضور اعضای شورای تامین برگزار شد. سید مهران رفیعی فرماندار در جلسه با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای امیدیه ، میانکوه و […]

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه جلسه معارفه و هم اندیشی شوراهای اسلامی دوره ششم شهرهای امیدیه ، میانکوه و جایزان به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار و با حضور اعضای شورای تامین برگزار شد.
    سید مهران رفیعی فرماندار در جلسه با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای امیدیه ، میانکوه و جایزان بیان کرد: از تمامی داوطلبانی که با ایثار و از خودگذشتگی پا به عرصه انتخابات گذاشتند و خود را در معرض آرای مردم قرار دادند تشکر و قدردانی کرده و به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریک عرض می‌نمایم.
    وی افزود: اعضای شورای تامین، ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و همه عوامل انتخابات همدل و همراه، دست به دست هم دادند تا انتخابات ۲۸ خرداد در یک فضای سالم و قانونمند برگزار شود.
    فرماندار امیدیه ادامه داد: داوطلبان و هواداران آنها در نشاط‌بخشی و شورآفرینی انتخابات اثرگذار بودند و موجب مشارکت هر چه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای شدند.
    رفیعی عنوان کرد: اعضای شورای ششم شهرهای امیدیه ، میانکوه و جایزان با افق دید مشترک، دارای سلایق، عقاید و نظرات مختلفی هستند که باید با تدبیر، جدیت و همدلی امور را پیش برده و مردم را به آینده امیدوارتر کنند.
    وی درادامه اظهارکرد: با همگرایی و وحدت می‌توان اتفاقات بزرگی‌ را رقم زد که علیرغم محدودیت‌های مالی می توان پروژهای بی‌نظیر در سطح شهرهای شهرستان امیدیه به اجرا و به بهره‌برداری رساند.
    این مقام مسئول تصریح کرد: شهرداری وظایف چند وجهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی داشته و حتی در خصوص امنیت مردم نیز عهده‌دار مسئولیت است و شورای ششم باید ضمن جلوگیری از حرکت‌های تک‌بعدی نگاه جامع به شهر داشته باشد.
    نماینده عالی دولت در شهرستان امیدیه خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان امیدیه جلودار و پیشقراول همدلی و هم‌افزایی در شهرستان باشند و پرچم اتحاد را به دست بگیرند و سایر دستگاه‌ها را در این مسیر هدایت کنند.
    رفیعی درپایان گفت: دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی و سایر نهادها در کنار شورای اسلامی شهر هستند و کمک می‌کنند تا امر خدمت‌رسانی به مردم به صورت مطلوبی پیش رود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل