×
آخرین اخبار

فراخوان طراحی سر در موزه صنعت نفت مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 29220
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۴
  • 691 بازدید
  • فراخوان طراحی سردر ورودی موزه اکتشاف، حفاری و تولید صنعت نفت در شهرستان مسجدسلیمان ازسوی مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت اعلام شد.

    فراخوان طراحی سردر ورودی موزه اکتشاف، حفاری و تولید صنعت نفت در شهرستان مسجدسلیمان ازسوی مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت اعلام شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت در راستای تکمیل و آماده‌سازی موزه اکتشاف، حفاری و تولید صنعت نفت در شهرستان مسجدسلیمان، از طراحان و اساتید دانشگاهی در حوزه‌های معماری، طراحی و میراث صنعتی برای شرکت در فراخوان طراحی سردر ورودی موزه مذکور، واقع در سایت میراث صنعتی پالایشگاه و گوگردسازی بی‌بی‌یان دعوت به عمل آورد.

    معیارهای مدنظر برای طراحی سردر ورودی موزه صنعت نفت مسجد سلیمان به شرح  زیر است:

    – دعوت‌کنندگی و جذابیت بصری

    – آفریننده و نوآورانه بودن

    – همسویی با موضوع فعالیت موزه

    – هماهنگی با سازه‌های معماری و تأسیسات صنعتی محیطی

    – توجه به نمادها و المان‌های قومی و فرهنگی، بختیاری و مسجدسلیمان

    – توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی

    – متناسب بودن جهت عبور ماشین‌آلات سبک و سنگین

    – کم‌هزینه بودن و سادگی در اجرا و پیاده‌سازی
     
    علاقه‌مندان شرکت در این فراخوان می‌توانند برای بازدید میدانی در روزها و ساعات اداری به محل موزه واقع در مسجدسلیمان، بی‌بی‌یان، بعد از دانشگاه پیام نور، طرح موزه اکتشاف، حفاری و تولید صنعت نفت (پالایشگاه و گوگردسازی سابق) مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای شرکت در فراخوان و ارسال طرح تا پایان تیرماه ۹۹ مهلت دارند.

    مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت طرح برگزیده از سوی هیئت داوران را خریداری و به سه طرح برتر انتخابی جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد. در ضمن همه طرح‌های دریافتی به نام ارائه دهندگان در آرشیو و تاریخچه ایجاد موزه اکتشاف، حفاری و تولید صنعت نفت ثبت و ضبط خواهد شد.

    متقاضیان مشارکت در طرح سردر ورودی موزه صنعت نفت مسجد سلیمان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۰۸۶۸۰۵ تماس بگیرند و نیز به آدرس اینترنتی misoilmuseum@gmail.com برای پاسخگویی به سؤالات مرتبط و دریافت طرح‌های ارائه‌شده مراجعه کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل