×
آخرین اخبار

در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان محقق شد؛
صرفه جویی ۳ میلیارد ریالی همراه با بومی سازی سیستم جدید مانیتورینگ تولید و انتقال نفت

  • کد نوشته: 49711
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۵
  • 573 بازدید
  • عملیات طراحی ، ساخت و بکارگیری پنل جدید مانیتورینگ و سیستم قطع اضطراری تولید و انتقال نفت در واحد بهره برداری عنبر با موفقیت انجام شد .

    مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: بدلیل عمر بالا و نا ایمن بودن سیستم مانیتورینگ واحد بهره برداری عنبر ، همکاران ابزار دقیق بخش مرکزی اداره نگهداری و تعمیرات موفق به طراحی ، ساخت و نصب پنل جدید مانیتورینگ و سیستم قطع اضطراری تولید و انتقال نفت شدند .

    به گزارش دیدگاه نیوز ، مهندس داود کیانی در تکمیل این خبر گفت : سیستم پیشین یک سیستم خارج از استاندارد های امروزی بود که بدلیل تغذیه با برق ۱۱۰ ولت علاوه بر نا ایمن بودن موجب اختلال در قرائت سیگنال ها نیز می شد که پس از انجام مطالعات و بررسی های متعدد ، پنل جدید با استفاده از نرم افزارهای تخصصی طراحی و ساخته شد .

    وی تصریح کرد : پس از آن عملیات کابل اندازی و تست های مربوطه با موفقیت بر روی این پنل جدید انجام گردید تا این پنل به مرحله ی نصب و عملیاتی شدن برسد .

    وی با اشاره به اینکه سیستم طراحی شده جدید بر خلاف سیستم پیشین که از برق ۱۱۰ ولت تغذیه می شد از برق ۲۴ ولت یکپارچه تغذیه می کند افزود : برای طراحی ، تست و نصب این سیستم مانیتورینگ و قطع اضطراری تولید و انتقال نفت ، کلیه الزامات استاندارد های مربوطه رعایت گردیده و با ساخت این دستگاه توسط کارشناسان و متخصصان مجرب و متعهد مدیریت عملیات مبلغ ۳ میلیارد ریال نیز صرفه جویی صورت گرفت .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل