×
آخرین اخبار

شهرک های صنعتی استان قزوین تقاضا محور است

  • کد نوشته: 26432
  • ۱۳۹۹-۰۲-۳۱
  • 490 بازدید
  • مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: باوجود زیرساخت ها، نزدیکی به پایتخت و شبکه‌های ریلی و فرودگاهی، شهرک‌های صنعتی استان تقاضا محور و مورد توجه سرمایه گذاران است.
    شهرک های صنعتی استان قزوین تقاضا محور است

    مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: باوجود زیرساخت ها، نزدیکی به پایتخت و شبکه‌های ریلی و فرودگاهی، شهرک‌های صنعتی استان تقاضا محور و مورد توجه سرمایه گذاران است.

    حمیدرضا خانپور در گفتگو با دیدگاه نیوز اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی استان قزوین به لحاظ جذب سرمایه گذار همواره رتبه‌های برتر کشور را به خود اختصاص داده و با استقبال خوبی برای تولید و احداث کارخانه‌های صنعتی از سوی متقاضیان قرار گرفته است.

    وی بیان کرد: نزدیکی به پایتخت، وجود زیرساخت‌های مناسب صنعتی و خدماتی، قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی کشور، نزدیکی به نقاط پرجمعیت، نزدیکی به فرودگاه‌های بین المللی کشور، قرار گرفتن در مسیر شبکه راه آهن شمال به جنوب و شرق به غرب از مزیت‌هایی هستند که موجب شده تا بخش قابل توجهی از شهرک‌های صنعتی در استان قزوین تقاضا پذیر باشند.

    توسعه اراضی در شهرک‌های صنعتی قزوین

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با توجه به تقاضا پذیری و استقبال بالای سرمایه گذاری در شهرک‌های کاسپین، لیا و حیدریه توسعه اراضی در این نقاط در دستور کار قرار دارد.

    وی بیان کرد: در شهرک صنعتی حیدریه با هدف ایجاد شهرک تخصصی قطعه سازی و صنایع وابسته به خودرو زمینه توسعه ۴۰۰ هکتاری هدف گذاری شده است.

    خانپور یادآور شد: در شهرک صنعتی لیا توسعه ۳۰۰ هکتاری و در شهرک صنعتی کاسپین نیز توسعه ۷۰ هکتاری در دستور کار قرار دارد.

    سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی استان

    وی در ادامه در خصوص میزان سرمایه گذاری در سال جاری هم اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ سرمایه گذار برای ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قرارداد منعقد کرده اند.

    خانپور گفت: در صورت تکمیل طرح‌های جدید سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می‌شود.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: در دو ماهه امسال بیش از ۳.۵ هکتار زمین برای احداث واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان به سر مایه گذاران جدید واگذار شده است.

    در استان قزوین ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *