×
آخرین اخبار

شهروندان خوزستان انتخابات را به پیروزی بزرگ دیگری بدل کنند

  • کد نوشته: 193334
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۱
  • 22 بازدید
  • سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با انتشار اطلاعیه‌ای از شهروندان خوزستان خواست تا با حضور در انتخابات، آن را به پیروزی بزرگ دیگری بدل کنند.

    شهروندان خوزستان انتخابات را به پیروزی بزرگ دیگری بدل کنند

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با انتشار اطلاعیه‌ای از شهروندان خوزستان خواست تا با حضور در انتخابات، آن را به پیروزی بزرگ دیگری بدل کنند تا مشارکت گسترده، نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر برای ایران اسلامی باشد.
    انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است.(امام خامنه ای)
    ۱۵ تیرماه فرصت حضوری دوباره برای نقش‌آفرینی شما بزرگواران برای انتخاب چهاردهمین رییس جمهور به عنوان اول شخص اجرایی و دومین مقام عالی کشور است.
    امروز در عرصه سیاست خارجی و داخلی بیش از هر زمان دیگری حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح می‌تواند ثبات و امنیت نظام اسلامی را در مواجهه با دشمنان این مردم صبور و مقاوم و تعامل قویتر با دوستان معنا بخشیده و موجبات سربلندی ایرانیان در اقصی‌ نقاط عالم را پدید آورد.
    آنچه همواره در تاریخ باعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نقطه‌ اطمینانی برای عظمت این کشور تبدیل شده، همت و تعهد مردمی است که در بزنگاه‌های مهم در هماوردی غیر مستقیم با دشمنان قسم خورده‌ی این نظام، شکوه پشتوانه‌ی مردمی این نظام را در دنیا به مرحله‌ی بروز و ظهور رسانده‌اند.
    اکنون در آستانه‌ی انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری، مردم شریف استان خوزستان با حضور در پای صندوق های رای این عرصه‌ی سیاسی را به پیروزی بزرگی دیگری بدل کنند تا مشارکت گسترده، نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر برای ایران اسلامی باشد.
    سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با سپاس و قدردانی خالصانه و متواضعانه از حضور پرشکوه ملت ایران در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تشکر از دست‌اندرکاران اجرای انتخابات به ویژه حافظان نظم و امنیت ، ضمن اظهار امیدواری نسبت به نقش آفرینی در مرحله دوم این انتخابات تاکید میکند که حضور مردم ، در حقیقت پاسخ قاطع و نه بزرگ آنان به اردوگاه دشمنان و بدخواهان سرافرازی، سربلندی و پیشروندگی انقلاب و نظام اسلامی بوده و به فضل الهی گشایش موثر در حل مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و دشواری‌های معیشتی مردم را مژده خواهد داد.
    با آرزوی عزتمندی همراه با اقتدار، آبادی و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی»

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *