×
آخرین اخبار

شهرداری خرم آباد نیازمند معدن شن و ماسه است

  • کد نوشته: 85963
  • ۱۴۰۱-۰۳-۱۱
  • 586 بازدید
  • شهردار خرم‌آباد گفت: با توجه به وسعت شهر، وضعیت نامناسب معابر و آسفالت سطح شهر، شهرداری خرم آباد نیازمند معدن شن و ماسه می باشد.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، در پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر خرم آباد، سعید فتوحی گفت: با توجه به وسعت شهر خرم آباد که ۴ هزار و ۳۰۰ هکتار است و وضعیت نامناسب معابر ،آسفالت سطح شهر می‌طلبد که شهرداری معدن شن و ماسه داشته باشد که بتواند خدمات های خوبی را به شهروندان ارائه کند.

    وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان جهت شن و ماسه برای آسفالت سطح شهر و امسال هم ۳ میلیارد تومان خریداری شده که با توجه به نقدینگی کم شهرداری هزینه زیادی صورت گرفته است.

    شهردار خرم‌آباد بیان کرد: انتظار می‌رود سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجوز معدن شن و ماسه را برای شهرداری صادر کند تا از مشکلات شهر کاسته شود.

    فتوحی با اشاره به ضایعاتی های سطح شهر خرم آباد اظهار کرد: عمده مشکل در سطح شهر خرم آباد ضایعاتی ها می باشند که چهره و مبلمان شهر را مخدوش کرده و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و می طلبد که سازمان صمت و منابع طبیعی با همکاری شهرداری یک مکانی مشخص خارج از شهر بعنوان شهرک ایجاد کنند تا انتقال ضایعاتی در آن صورت بگیرد.

    وی افزود: ضایعاتی ها در سطح شهر موجب ناامنی و سرقت بسیاری از مبلمان شهری و دستگاه ها دولتی شده اند که اگر در خارج از محدوده شهر باشند این امنیت ایجاد خواهد شد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل