×
آخرین اخبار

شهرداری‌های خرم‌آباد ورودی‌های شهر را ساماندهی و پاکسازی کنند

  • کد نوشته: 82211
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۹
  • 344 بازدید
  • لرستان _گروه استان‌ها- معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: شهرداری‌های خرم‌آباد با کمک راهداری استان ورودی‌های شهر را ساماندهی و پاکسازی کنند.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان ،احمدرضا دالوند شامگاه چهارشنبه در جلسه با شهردار و مدیران شهری خرم‌آباد اظهار داشت: شهرداران مناطق سه‌گانه خرم‌آباد نسبت به ساماندهی و مبلمان شهر به ویژه در ایام نوروز توجه بیشتری داشته باشند.
    وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های مهم شهرداری‌های استان افزود: در صورتی که عملکرد شهرداران در راستای ارتقا کیفیت سطح زندگی شهروندان باشد آمادگی لازم را در حمایت از آنها داریم.
    معاون عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: خرم‌آباد با توجه به اینکه توپوگرافی خاصی دارد، شهر زیبایی است اما باید نسبت به مبلمان و زیباسازی آن توجه بیشتری شود.

    وی انسجام بیشتر دستگاه‌های خدماتی در ایام نوروز را‌ضروری دانست و افزود: شهرداری با کمک راهداری استان ورودی‌های شهر خرم‌آباد را ساماندهی و پاکسازی کنند.
    دالوند تصریح کرد: خط کشی معابر، اصلاح روشنایی‌های فضای سبز، ساماندهی زباله‌ها، شستشو و تنظیف و سرویس‌های بهداشتی و غیره از دیگر اقدامات شهرداری در ایام نوروز است.
    معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان این که بساط میوه فروشان سیار در خیابان‌های شهر سبب بی‌نظمی شده‌اند، خاطر نشان کرد: دستفروشانی که با ماشین‌های باری در کنار خیابان‌ها مبادرت به فروش میوه می‌کنند باید ساماندهی شوند و شهرداری نقاط خاص تحت عنوان بازارچه میوه و تره‌بار در سطح شهر را مشخص کند تا شاهد بی‌نظمی و رها کردن زباله‌ها در برخی از مناطق شهر نباشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    خروج از نسخه موبایل