×
آخرین اخبار

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان دلفان برگزار شد

  • کد نوشته: 155330
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۲
  • 149 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، اصغر قهرمانی در این جلسه ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در پیاده روی اربعین حسینی، حضور حداکثری مردم در همه ی صحنه های پیش رو از جمله انتخابات را کلید موفقیت دانست و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست ضمن پرهیز از هرگونه جانبداری از کاندیداهای خاص، زمینه سازی حضور […]

    ششمین جلسه شورای اداری شهرستان دلفان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، اصغر قهرمانی در این جلسه ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در پیاده روی اربعین حسینی، حضور حداکثری مردم در همه ی صحنه های پیش رو از جمله انتخابات را کلید موفقیت دانست و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست ضمن پرهیز از هرگونه جانبداری از کاندیداهای خاص، زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

    مهمترین مصوبات جلسه؛

    ▫️ ادارات، نهادها، بانکها، موسسات دولتی و شرکت ها، نهایت همکاری را با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس بعمل آورند‌.

    ▫️ ادارات و شرکت های خدمات رسان تا اطلاع ثانوی از قطع انشعابات مشترکان بدهکار خودداری نمایند.

    ▫️ کلیه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به دلیل حساسیت موضوع، کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را در جلسات خصوصی و تبلیغاتی همراهی نکنند.

    ▫️ کلیه مدیران دستگاه های شهرستان نسبت به جهاد تبیین و اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته بویژه در هفته دولت اقدام نمایند.

    ▫️ مدیران نسبت به تکریم ارباب رجوع، حمایت از حقوق عامه و پیگیری امورات اداری بصورت جهادی اقدام نمایند.

    ▫️ شورای حفاظت از منابع آب شهرستان جهت جلوگیری از وقوع جرائم در حوزه آب در برخورد با متخلفین جدیت و قاطعیت لازم را داشته باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *