×
آخرین اخبار

به دعوت نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛
سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناطق زلزله زده مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد نوشته: 16848
  • ۱۳۹۸-۰۵-۰۳
  • 2047 بازدید
  • بازدید از مدارس آسیب دیده از زلزله اخیر از مهمترین برنامه های سفر سرپرست وزیر آموزش و پرورش بود که سید جواد حسینی از دبیرستان علامه طباطبایی این شهرستان بازدید نمود.

    پریسا طاهریدیدگاه نیوز / در پی زلزله ۵/۷ ریشتری در مسجدسلیمان و آسیب به مدارس این شهرستان ظهر امروز سرپرست وزارت آموزش و‌ پرورش به منظور بازدید از مناطق و مدارس زلزله زده مسجدسلیمان و به دعوت علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان سفر کرد.

    سید جواد حسینی و هیات همراه در بدو ورود در مسجدسلیمان با حضور بر مزار شهید بهنام محمدی و شهدای گمنام به مقام شامخ  این شهدا ادای احترام کردند.

    بازدید از مدارس آسیب دیده از زلزله اخیر از مهمترین برنامه های سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش بود که سید جواد حسینی از دبیرستان علامه طباطبایی این شهرستان بازدید نمود.

    سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین کلنگ ساخت و احداث ۴ واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان مسجد سلیمان به زمین زد. این اعتبار سال گذشته با پیگیری های علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان اختصاص داده شد.

    ساخت و احداث هنرستان شبانه روزی پسرانه امیرکبیر با زیربنای ۳ هزار و ۱۷۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال شامل حوابگاه، ساختمان آموزشی و نمازخانه و سرایداری و .. ، مدرسه۱۲ کلاسه نواب صفوی با زیربنای ۱ هزار و ۶۴۶ مترمربع و با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال ، دبستان ۶ کلاسه تلخاب با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و زیربنای ۷۹۴ مترمربع و دبستان ۱۲ کلاسه ۱۲ فروردین با زیربنای ۱ هزار و ۶۴۶ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در شهرستان مسجد سلیمان به از جمله این پروزه ها بود.

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان نیز به منظور اتخاذ تصمیم  و رسیدگی به مدارس آسیب دیده با حضور سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مهر الله رخشانی مهر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ، دکتر شریعتی استاندار خوزستان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهدی رفیعی سرپرست اداره‌ کل آموزش و پرورش خوزستان، علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان، حجت الاسلام امینی خطیب جمعه مسجدسلیمان، علی خدری فرماندار اندیکا، جانمراد داوودی رئیس آموزش و پرورش مسجدسلیمان و شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

    .

    تصاویر: امیر حیدری

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل