×
آخرین اخبار

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان: امورات مربوط به غسل، تکفین و تدفین بیماران کرونایی از این پس بر عهده شهرداری است

  • کد نوشته: 31262
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۵
  • 708 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، ظهر امروز (سه شنبه) جلسه مشترک شبکه بهداشت و درمان و شهرداری شهرستان با محوریت تعیین تکلیف روند غسل و تدفین بیماران کرونایی،ساماندهی زباله های مخصوص بیماران مبتلا به کرونا،تکمیل غسالخانه در حال احداث و تجهیز سردخانه کشتارگاه شهرداری برگزار شد. سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما با تشریح […]

    به گزارش دیدگاه نیوز، ظهر امروز (سه شنبه) جلسه مشترک شبکه بهداشت و درمان و شهرداری شهرستان با محوریت تعیین تکلیف روند غسل و تدفین بیماران کرونایی،ساماندهی زباله های مخصوص بیماران مبتلا به کرونا،تکمیل غسالخانه در حال احداث و تجهیز سردخانه کشتارگاه شهرداری برگزار شد.

    سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما با تشریح جزییات این جلسه، ضمن تقدیر از همکاری های ارزشمند امام جمعه مسجدسلیمان،روحانیون،بسیج و سپاه شهرستان در بحث غسل و تدفین بیماران کرونایی گفت:طبق قانون بحث انجام امورات مربوط به متوفیان بر عهده شهرداری ها است که در دوران شیوع ویروس کرونا اینکار در شهرستان توسط شهرداری صورت نگرفت.

    وی ادامه داد: ما به عنوان شهرداری و بنابر وظیفه ذاتی خود در این جلسه مشترک با شبکه بهداشت و درمان اعلام آمادگی کردیم و با ساز و کار تعیین شده از این پس کلیه امورات غسل، تدفین و تکفین توسط شهرداری شهرستان انجام خواهد شد.

    مهندس رضایی اضافه کرد: با توجه به حساسیت شرایط و رعایت بهداشت عمومی در جهت پیشگیری از کرونا،مقرر کردیم تا شهرداری مسجدسلیمان،کیسه های مخصوص زباله را با یک رنگ خاص خریداری و تحویل بیمارستان ۲۲ دهد تا بیماران کرونایی در دوران قرنطینه خانگی بصورت اختصاصی از آن ها استفاده کنند که اینکار باعث شناسایی زباله ها توسط نیروهای تنظیفات شهرداری هم خواهد شد.

    سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در پایان گفت:همچنین مقرر شد تا در روند تکمیل غسالخانه تسریع و تجهیزات جدید سردخانه کشتارگاه شهرداری برآورد و خریداری شوند.

    .

     

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    خروج از نسخه موبایل