×
آخرین اخبار

سرنوشت پسر مسعود رجوی چه شد؟

  • کد نوشته: 1263
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۳
  • 1851 بازدید
  • دکتر محمدصادق کوشکی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران که کتابی با نام «تبار ترور» با رویکرد به سوابق و کارنامه تروریستی سازمان منافقین نوشته است، در گفت و گویی مفصل نکات متعددی را در رابطه با این گروهک تروریستی بیان کرده است، از جمله سرنوشت پسر مسعود رجوی.

    سرنوشت پسر مسعود رجوی چه شد؟

    به گزارش دیدگاه نیوز،‌ کوشکی گفت: مصطفی (پسر مسعود رجوی) تحویل پدر و مادر مسعود رجوی شد. جالب است که بعدا عوامل سازمان این بچه را می دزدند و از طریق ترکیه به عراق می برند و مسعود چیزی نمی گوید.

    بعد از این، مصطفی در سال ۸۰ وقتی که سازمان ورشکست می شود و چیزی برای رو کردن نداشته، به میان می آید و مسعود رجوی می آید و از مصطفی به عنوان یک اتفاق، رونمایی می کند. می خواست به ارتش شکست خورده خودش روحیه ای بدهد و می گوید: من می خواهم فرزندم را تقدیم انقلاب و ارتش آزادیبخش کنم و مصطفی که ۲۱ ساله بود را همراه دختر مریم قجر عضدانلو به روی صحنه می آورند و بعد از یکی دو هفته به فرانسه می فرستند.

    جالب اینکه رجوی و مریم قجر حاضر نشدند بچه هایشان قربانی سیاست های سازمان شوند. همان طور که در بچگی به بچه اش آناناس داد، باز هم آن ها را فرستاد تا آناناس بخورند و یک روز هم در بیابان های رمادی و استان دیالی عراق برای ارتش آزادیبخش مسعود و مریم رژه نرفتند، گرد و خاک نخوردند، خون ندادند و کشته نشدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *