×
آخرین اخبار

سارق زورگیر درتبریز درکمتراز ۷۲ ساعت به دام افتاد

  • کد نوشته: 151080
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۱
  • 141 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری زورگیر و کشف اموال مسروقه خبر داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ،  “رمضان الهوردیان” بیان داشت: شهروندی با مراجعه به کلانتری اسپیران دادخواهی کرد حین عبور از خیابان محل سکونت خود یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ نفر سرنشین راه وی را مسدود و با ایجاد رعب و وحشت و تهدید چاقو اقدام به سرقت کیف همراه و گردنبند طلا جمعا به ارزش ۲ میلیارد ریال و متواری شده اند.

    وی در ادامه عنوان کرد: با وصول پرونده به کلانتری، کلیه اقدامات لازم انجام شد و با عنایت به اینکه شکل سرقت انجام شده متفاوت با وقوعات دیگر بوده و احتمال اینکه سرقت با نقشه قبلی باشد متصور بود لذا در ادامه با اخذ اظهارات مجدد شاکی ، سرقت وجود اختلاف حساب شاکی با سارقان نبوده ،قوت گرفت.

    فرمانده انتظامی شهرستان تبریز ابراز داشت: با عنایت به اطلاعات کسب شده از شاکی، هویت یکی از سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و اخذ دستور قضائی متهم در مخفیگاهش طی عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی های اولیه متهم منکر بزه انتسابی بوده لذا با ارائه مستندات موجود از سوی ماموران کلانتری اسپیران تبریز و مواجهه حضوری با شاکی پرونده نسبت به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

    سرهنگ “الهوردیان” در پایان با اشاره به اینکه دستگیری متهم دوم پرونده کماکان ادامه دارد گفت: اقدامات تکمیلی در راستای روشن شدن زوایای پنهان موضوع در دست اقدام  بوده و با هماهنگی مقام قضائی متهم در اختیار آگاهی استان قرار گرفت.  /انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل