×
آخرین اخبار

اعتراض اهالی روستای دهنو هندیجان نسبت به وعده آب لوله کشی استاندار؛
روستای دهنو شهرستان هندیجان آب شرب خود را با تانکر تهیه میکنند

  • کد نوشته: 16952
  • ۱۳۹۸-۰۵-۰۷
  • 3145 بازدید
  • دیدگاه نیوز / بهمن گنجی یکی از اهالی روستا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: درسال ۹۶ حضور استاندار خوزستان در یکی از روستاهای هندیجان به نام بوطاهری و ضمن افتتاح آب شرب بهمراه مدیر کل آب و فاضلاب روستا چندین مسول استانی و کشوری بهمراه ایشان حضور یافتند. دکتر شریعتی استاندار خوزستان در […]

    دیدگاه نیوز / بهمن گنجی یکی از اهالی روستا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: درسال ۹۶ حضور استاندار خوزستان در یکی از روستاهای هندیجان به نام بوطاهری و ضمن افتتاح آب شرب بهمراه مدیر کل آب و فاضلاب روستا چندین مسول استانی و کشوری بهمراه ایشان حضور یافتند.

    دکتر شریعتی استاندار خوزستان در سخنان خود به آب شرب روستای دهنو اشاره نمود که درسال ۹۷ کارهای پروژه طرح آب رسانی تکمیل و اهالی این روستا دارای لوله کشی آب خواهند شد و این پروژه افتتاح و بهره برداری قرارگیرد.

    وی افزود: ولی تاکنون سخنان ایشان به کرسی ننشست و باید اشاره نمود که روستای دهنو با جمعیت بیش از ۱۰۰ نفر جایگاه تفریحی و گردشگری می باشد که در ایام سال تعداد بسیاری از هموطنان در ایام نوروز از سراسر کشور به این روستا سفر می کنند. گنجی در پایان گفت: روستای دهنو در ۱۵ کیلومتری هندیجان و دیلم قرار دارد که اهالی این روستا به دامداری و کشاورزی روزگار را سپری می کنند. باید گفت که این روستا از تب بی آبی میسوزد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل