×
آخرین اخبار

رد رشوه ۲ میلیاردی ماموران وظیفه شناس انتظامی دلفان

  • کد نوشته: 167790
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۸
  • 251 بازدید
  • فرمانده انتظامی استان از رد رشوه ۲ میلیارد ۲۹۸ میلیون و ۷۳۰ هزارریالی مامور وظیفه شناس پلیس اطلاعات شهرستان دلفان خبر داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان دلفان در پی دریافت خبر مبنی بر نگهداری عرضه و  فروش مواد مخدر از نوع هروئین توسط فردی به هویت معلوم با توجه به وجود نارضایتی های فراوان در این خصوص و وصول چند بار اخبار فروش مواد مخدر صنعتی توسط یاد شده موضوع بصورت ویژه دردستور کار قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی محل و مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی  به آدرس مورد نظر اعزام و مقدار چهارصد گرم هروئین از وی کشف شد.

    سردار الهی با اشاره به اینکه حین عملیات دستگیری، متهم برای چشم‌پوشی پلیس و فرار از روند قانونی مبلغ ۲ میلیارد ۲۹۸ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران پلیس پیشنهاد داد، گفت: ماموران با عزت نفس و صحت عمل با تشکیل متهم را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

    فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان ضمن قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس، از مردم خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل