سیدمحمد قاسمی اظهار داشت: به تماسهای مشتریان اینترنت پر سرعت مخابرات منطقه کهکیلویه و بویراحمد توسط کارکنان مخابرات منطقه لرستان پاسخ داده می شود.
وی افزود: برگردان مرکز ۲۰۲۰ نشان از سخت کوشی و جسارت کاری منابع انسانی سازمان دارد و سرمایه انسانی مخابرات منطقه لرستان بسیار ارزشمند و بسیار قوی است.
قاسمی ضمن تشکر از زحمات کارکنان حوزه تجاری مخابرات منطقه لرستان ادامه داد: از پاسخگویان عزیز مرکز ۲۰۲۰ انتظار دارم در محل جدید با نگرشی نو و با انگیزهای دوچندان پاسخگوی مردم استانهای لرستان و کهکیلویه باشند.
وی با بیان اینکه اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ منطقه لرستان به صورت ۲۴ ساعته در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۲۹۳ هزار تماس و به صورت میانگین روزی ۳۸۵۰ تماس پاسخ داده اند.
مدیر مخابرات منطقه لرستان زمان صف انتظارِ مشترک با مرکز ۲۰۲۰ مخابرات را به صورت میانگین و در شرایط عادی از ده ثانیه تا سه دقیقه اعلام و بیان کرد: زمان انتظار مشتریان برای برقراری ارتباط با اپراتورها نسبت به گذشته کاهش یافته است.
قاسمی خاطرنشان کرد: درصورت نبود مشکلات سخت افزاری و عدم نیاز به اقدامات زمان بر در خصوص رفع مشکل مشترک، مدت زمان پاسخگویی به مشتریان یک تا سه دقیقه است.
مدیر مخابرات منطقه لرستان ادامه داد: در حال حاضر ۷۵ هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
سرپرست دیدگاه نیوز در استان لرستان، بیش از ۱۰ سال است که در عرصه مطبوعات و خبرگزاری ها در این استان فعالیت میکند.
دیدگاهتان را بنویسید