×
آخرین اخبار

دستگیری عوامل هتک حرمت به بنر رهبری و سردار سلیمانی در مراغه

  • کد نوشته: 105929
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۴
  • 352 بازدید
  • فرمانده سپاه مراغه خبر داد : با اشراف اطلاعاتی و اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه مراغه افراد هتاک به بنر مزین به تصویر مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی ، شناسایی و دستگیر شدند.

    به گزارش خیر روز، سرهنگ پاسدار “یحیی حیدری” در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری عوامل هتک حرمت به بنر رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد : در طی روزهای گذشته افرادی با گستاخی و جسارت به ساحت رهبر معظم انقلاب و سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اقدام به آتش زدن بنر مزین به تصویر رهبری و حاج قاسم و انعکاس رسانه ای آن در شبکه های بیگانه کرده بودند که باعث انزجار و ناراحتی مردم شهید پرور مراغه شده بود .

    وی اضافه کرد : سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام تحقیقات سریع و فنی و تلاش شبانه روزی، در اطلاعات سپاه مراغه ، عوامل این اقدام زشت و ذلیلانه را شناسایی، دستگیر و به دست مراجع قضایی سپردند .
    وی با تاکید بر اینکه پاسداران و بسیجیان سلحشور کمترین جسارتی را به ساحت رهبر عزیزتر از جان و انقلاب عزیزمان بر نمی تابند خاطرنشان کرد : جوانانی که فریب خورده‌اند باید مسیر خود را از عوامل جنایتکار و آشوب‌گر جدا و نسبت خود را با مردم و امنیت کشور تعریف کنند، البته هر کسی که قصد برهم زدن نظم و آرامش جامعه و تخریب اموال عمومی را داشته باشد، قطعا با او برخورد می‌شود که در این خصوص توان اطلاعاتی ما برای شناسایی و دستگیری عوامل آشوب‌گر بالا است.
    وی از شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های شبکه ایجاد آشوب و نا امنی در مراغه خبر داد و گفت: با هوشیاری و بیداری کامل نیروهای امنیتی شهرستان مراغه در حوادث اخیر جو آرامی در شهرستان حاکم بوده است و سرشاخه‌های اصلی کسانی که به دنبال ایجاد تجمع های محدود چندنفری در برخی میادین شهر بودند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه شناسایی و دستگیرشدند .
    وی با اشاره به دستگیری افرادی که اقدام به شعار نویسی کرده بودند افزود : با اقدام و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه تعدادی از افرادی که اقدام به شعارنویسی کرده و مخل امنیت شهر بودند و عمدتا تحت تاثیر فضای مجازی و رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل