در خبری از روز گذشته که بر روی خروجی سایت خبری استانداری خوزستان قرار گرفت، آمده است صادق خلیلیان استاندار خوزستان با اشاره به محقق شدن پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عوارض حق آلایندگی شهرهای مختلف این استان گفته است، «با پیگیریهای که در چند ماه گذشته انجام داده ایم عوارض آلایندگی استان را گرفته ایم» و آن را بر اساس ۲ شاخص جمعیت و دوری و نزدیکی از مرکز آلایندگی میان مناطق مختلف توزیع کردیم.
دریافت عوارض آلایندگی خوزستان نتیجه تلاش سالها مسئولین مختلف است، نه یک استاندار!
دریافت عوارض آلایندگی خوزستان نتیجه کار همه مسئولین دولتی، مجلس و... طی دوره زمانی ۹ ساله ( از سال ۹۲ تا ۱۴۰۱) بوده نه تنها در دوره استانداری صادق...
بدون نظر! اولین نفر باشید