×
آخرین اخبار

دبیر نگذارد اعتبار کشتی بازیچه دست برخی‌ها شود/ کشتی را خرج منافع‌شان می‌کنند

  • کد نوشته: 151577
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۴
  • 154 بازدید
  • نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک تاکید کرد: علیرضا دبیر نباید اجازه بدهد اعتبار کشتی بازیچه دست برخی افراد شود.

    علیرضا رضایی درباره ارزیابی خود از کسب ۴ عنوان قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان ایران در رقابت های قهرمانی جهان، اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی و حمایت های خوب فدراسیون کشتی شاهد شکوفایی و کسب نتایج درخشان تیم های ملی رده های پایه در مسابقات قهرمانی جهان بودیم. انصافا حمایت فدراسیون کشتی در کسب این نتایج تاثیر زیادی داشته و میدان دادن به مربیان جوان و اعتماد به آن ها نتایج خوبی را برای ورزش اول ایران به همراه داشته است تا جاییکه یک مربی جوان، جویای نام و با استعداد مثل بهنام احسان پور در اولین سال حضور خود به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان موفق به کسب عنوان قهرمانی می شود.

    پیشکسوت کشتی ایران، افزود: همچنین محسن سوریان سرمربی کشتی فرنگی نوجوانان به عنوان یک مربی جوان موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد و یا حمید باوفا که برای چهارمین بار عنوان قهرمانی را برای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در جهان کسب کرد. در تیم کشتی آزاد جوانان نیز کادر فنی زحمت کشید و محسن کاوه شایستگی خود را در کسب نتیجه در رده های پایه ثابت کرد.

    وی در ادامه درباره حرف و حدیث های فراوان درباره اتفاقات لیگ کشتی و اینکه فدراسیون چه اقداماتی را برای برگزاری یک لیگ بدون حاشیه باید در دستو کار قرار دهد، گفت: متاسفانه لیگ کشتی طی سال های اخیر با دخالت و ورود یکسری افراد با حواشی و اتفاقات تلخی همراه بوده که باعث شده به اعتبار و آبروی کشتی لطمه زیادی وارد شود. این افراد لیگ یک و لیگ برتر کشتی را با اقدامات خود به چالش کشیدند و خیلی از افراد جامعه کشتی و حامیان مالی با دیدن این اتفاقات عطای لیگ را به لقایش بخشیدند.

    رضایی افزود: فدراسیون کشتی باید به صورت جدی با این افراد برخورد کند و نگذارد اعتبار کشتی بازیچه دست برخی ها شود. بعد از روشنگری های اخیر درباره لیگ و نقش برخی آقایان، این افراد تهدید کردند اگر فدراسیون کشتی از آن ها حمایت نکند استعفا می دهند و از کشتی می روند اما دیدیم که فدراسیون هیچ حمایتی نکرد اما آن ها پای حرف خودشان نایستادند و نرفتند. 

    دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان، با اشاره به برگزاری اردوهای تیم های ملی رده های پایه در استان های مختلف، گفت: این اقدام تاثیر بسیار خوبی در رشد تیم های ملی و همچنین پیشرفت کشتی این استان ها خواهد داشت اما اگر هدف از برگزاری آن ها زمینه چینی برای ورود تیم های جدید به لیگ و مباحث مالی باشد، قطعا جای بحث دارد و حواس فدراسیون باید خیلی جمع تر باشد. برگزاری لیگ به صورت سالم و بر اساس عدالت یکی از مهمترین برنامه های علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی بوده و او نباید اجازه بدهد برخی افراد به اعتبار کشتی و لیگ کشتی خدشه وارد کنند و کشتی را خرج منافع خودشان بکنند. 

    وی در پایان گفت: هر فردی که می خواهد در لیگ های کشتی فعالیت کند نباید هیچ سمتی در فدراسیون و تیم های ملی داشته باشد. از آقای دبیر که تلاش زیادی برای رشد و اعتبار هر چه بیشتر کشتی کشیده است می خواهم ورود جدی به این موضوع داشته باشد. برخی افراد لیگ کشتی را بی اعتبار کرده و به فدراسیون کشتی ضربه می زنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل