×
آخرین اخبار

داوطلبان همیار بیمار و همیار سلامت ثبت نام کنند

  • کد نوشته: 42937
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۱
  • 1248 بازدید
  • تمام امکانات و ظرفیت های پزشکی و درمانی سپاه فارس و سایر نیروهای مسلح استان برای مقابله با بیماری کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان به میدان آمده اند.

    سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس: بیمارستان نیروهای مسلح فارس با هدف پشتیبانی از کادر بهداشت و درمان استان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز در حال خدمت رسانی به مردم است. این بیمارستان با هم افزایی امکانات نیروهای مسلح استان و با حضور پزشکان عمومی، متخصص عفونی و داخلی و پرستاران برپا شده و دارای بخش های مختلف آزمایشگاهی، تخصصی و رادیولوژی است.

    تمام امکانات و ظرفیت های پزشکی و درمانی سپاه فارس و سایر نیروهای مسلح استان برای مقابله با بیماری کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان به میدان آمده اند.

    به گزارش دیدگاه نیوز طرح “آمران سلامت-پشتیبانان مدافعان سلامت” در استان فارس اجرا می شود و این طرح با حضور ده هزار بسیجی در قالب سه هزار تیم سه تا پنج نفره با هدف پشتیبانی از نظام سلامت و کمک به فرهنگ سازی استفاده از ماسک در جامعه اجرا خواهد شد .

     بر اساس این گزارش ،ثبت نام همیاران بیمار و همیاران سلامت توسط گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج آغاز شده است. این داوطلبان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی پس از حضور در دوره های آموزشی در سه گروه دارای تخصص، دارای تحصیلات مرتبط و دارای تحصیلات غیر مرتبط با هدف یاری و پشتیبانی از مدافعان سلامت و کادر درمانی در امور به داشتی و خدماتی سازماندهی و بکارگیری می شوند.

    پایگاه های مقاومت بسیج در نقش پایگاه امدادگران و حافظان سلامت با هدف قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، آموزش پروتکل های بهداشتی و تاکید بررعایت فاصله اجتماعی در قالب یک حرکت فراگیر در سطح جامعه نقش آفرینی خواهند کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل