×
آخرین اخبار

خبیری: گل محمدی مربی پرسپولیس است

  • کد نوشته: 175030
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۳
  • 175 بازدید
  • عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما از یحیی گل‌محمدی حمایت می‌کنیم، او مربی ما و افتخارات زیادی را برای باشگاه به ارمغان آورده است.

    حسین خبیری در خصوص حواشی اخیر این تیم و استعفای یحیی گل‌محمدی گفت: همه ما بعد از این موضوع غافلگیر شدیم و توقع چنین اتفاقی را نداشتیم. باشگاه هم بلافاصله بعد از این موضوع واکنش نشان داد و ما ۱۰۰درصد مخالف جدایی گل‌محمدی هستیم. باید صبر کنیم و منتظر باشیم تا ببینیم در این ۲ روز چه اتفاقاتی رخ می‌دهد تا در خصوص آینده پرسپولیس و تیم تصمیم‌گیری کنیم.

    وی افزود: از گل‌محمدی حمایت می‌کنیم. او مربی ماست و در این مدت افتخارات زیادی را برای ما به ارمغان آورده است. گل‌محمدی به ما برنامه داد و درباره بازیکنان مدنظرش با باشگاه صحبت کرد و اقدامات لازم برای حضور این بازیکنان در دستور اقدام بود. حتی در مورد اردوی خارجی هم صحبت‌های رد و بدل شد و قرار بود اتفاقات خوبی رقم بخورد. همچنان منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

    عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: در این فصل ما هم باید در بیرون زمین مبارزه کنیم و هم در داخل زمین! امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و شایستگی خود را بارها و بارها ثابت کرده‌ایم. علی‌رغم تمامی مشکلات و ظلم‌های که به پرسپولیس شد، این توانایی را داریم تا از عنوان خود دفاع کنیم و بار دیگر قهرمان شویم.

    خبیری در مورد گزینه‌های مدنظر کادرفنی و مذاکرات باشگاه پرسپولیس برای جذب آنها نیز افزود: اکنون مسئله‌ای مهم‌تر نسبت به جذب بازیکن وجود دارد. باید ببینیم تصمیم گل‌محمدی چیست. لیست بازیکنان را در اختیار باشگاه داده است. ابتدا باید وضعیت سرمربی مشخص شود و بعد از آن به سراغ بازیکنان مدنظر این مربی برویم. امیدوارم هرچه زودتر این موضوع حل شود تا زمان را از دست ندهیم و بازگشت قدرتمندانه‌ای داشته باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل