×
آخرین اخبار

خانواده شهدا مایه آرامش جامعه هستند

  • کد نوشته: 169148
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۵
  • 447 بازدید
  • حجت الاسلام علی اصغر ولایتی خانواده شهدا مایه آرامش جامعه هستند که حضورشان در کنار مردم و صحنه های فرهنگی و اجتماعی بیمه کننده کشور و ارزشها هستند.

    به گزارش دیدگاه نیوز، حجت الاسلام علی اصغر ولایتی مشاور و عضو شورای عالی فرهنگی بانک صادرات ایران در همایش شکوه زینبی ، ایثار و جهادگری از مادر شهیدان اکبری تجلیل کرد.

    ولایتی در این همایش گفت: ما افتخار می کنیم در عصری زندگی می کنیم که مادران شهدای ما زینب وار در جامعه اسلامی مجاهدت می کنند و با تقدیم فرزندان خود همچنان ایثار و فداکاری می کنند.
    مشاور فرهنگی بانک صادرات، قدردانی و تجلیل از خانواده های معظم شهدا مصداق بارز جهاد تبیین عملی دانست و گفت باید خانواده های شهدا را به عنوان ستاره های درخشان فداکاری ، خدمت و وطن دوستی معرفی کرد.
    ولایتی در ادامه افزود: شهدا قهرمانان جامعه اسلامی هستند و خانواده های شهدای ما قهرمان پرور و مایه آبروی ملت ایران هستند که زینب وار هم فرزند دادند و هم حافظان ارزشها در جامعه اسلامی هستند.
    حجت الاسلام علی اصغر ولایتی گفت :خانواده شهدا مایه آرامش جامعه هستند که حضورشان در کنار مردم و صحنه های فرهنگی و اجتماعی بیمه کننده کشور و ارزشها هستند.
    وی تصریح کرد:مادر مکرمه شهیدان اکبری در ۸۵سالگی کار جهادی می کند و برای محرومین جامعه با صبر و شوق بالا مادری می کنند و این کار ستودنی است و ما خود را بدهکار و مدیون خانواده های معظم شهدا می دانیم و تا توان داریم به خدمت و تکریم خانواده شهدا ادامه می دهیم.
    یکی اهداف ما معرفی خانواده های معظم شهدا به نسل جدید است ، امروز جوانان باید فداکاری خانواده شهدا را ببینند و قدردانی کنند چرا که مقام معظم رهبری (مدظله) فرمودند قدر و ارزش شهدا و خانواده شهدا را باید بدانیم.
    درپایان  این همایش از مادر شهیدان اکبری شهید سنگر اقتصاد تجلیل شد./

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل