×
آخرین اخبار

حضور فرماندار و دادستان مسجدسلیمان در محل حادثه انفجار گاز

  • کد نوشته: 31618
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۸
  • 874 بازدید
  • فرماندار مسجدسلیمان: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه هماهنگی های لازم برای اعزام مصدومان از طریق اورژانس هوایی صورت گرفت. دادستان مسجدسلیمان: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی ست و پس از اعلام کارشناسی اگر قصوری صورت گرفته باشد با متخطیان برخورد خواهد شد دکتر محمد پاکدل فرماندار و علی […]

    فرماندار مسجدسلیمان: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه هماهنگی های لازم برای اعزام مصدومان از طریق اورژانس هوایی صورت گرفت.

    دادستان مسجدسلیمان: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی ست و پس از اعلام کارشناسی اگر قصوری صورت گرفته باشد با متخطیان برخورد خواهد شد

    دکتر محمد پاکدل فرماندار و علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان به همراه خراسانی بخشدار مرکزی از محل انفجار گاز در منطقه نمره ۱ بازدید نمودند. فرماندار مسجدسلیمان ضمن تسلیت به خانواده داغدیده در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه هماهنگی های لازم برای اعزام مصدومان از طریق اورژانس هوایی صورت گرفت و هر سه مصدوم از طریق بالگرد به اهواز منتقل شدند.

    وی گفت: پیگیر علت این حادثه هستیم. علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان نیز پس از شنیدن صحبت های اهالی منطقه نمره۱ و گلایه مندی آنان از بعضی ادارات و عوامل امدادی گفت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی ست و پس از اعلام کارشناسی اگر قصوری صورت گرفته باشد با متخطیان برخورد خواهد شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز در پی حادثه انفجار گاز که ساعت ۱۳:۰۵ روز گذشته (۲۷ تیرماه) در محله نمره یک مسجدسلیمان رخ داد، سه عضو یک خانواده شامل پدر، مادر و دختر مصدوم شدند. در این حادثه پدر و مادر با سوختگی ۹۰ درصد و دختر با سوختگی ۷۰ درصد توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ۲۲ بهمن این شهر انتقال و پس از اقدامات اولیه از طریق بالگرد به اهواز منتقل شدند. متاسفانه  پدر خانواده در این حادثه دیده فوت کرده است.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    خروج از نسخه موبایل