×
آخرین اخبار

حضور رئیس فدراسیون در جلسه هم اندیشی هیئت اصفهان/ ساعی: تکواندو اصفهان اهمیت زیادی برای فدراسیون دارد.

  • کد نوشته: 176193
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۲
  • 277 بازدید
  •   به گزارش دیدگاه نیوز: هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی هیئت تکواندو استان اصفهان حضور داشت تا اوضاع نابسامان تکواندو اصفهان رو به بهبودی برود. هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص وضعیت تکواندو استان اصفهان، عنوان کرد: بزرگان تکواندو اصفهان د راین جلسه حضور داشتند و هر کدام […]

     

    به گزارش دیدگاه نیوز:

    هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی هیئت تکواندو استان اصفهان حضور داشت تا اوضاع نابسامان تکواندو اصفهان رو به بهبودی برود.

    هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص وضعیت تکواندو استان اصفهان، عنوان کرد: بزرگان تکواندو اصفهان د راین جلسه حضور داشتند و هر کدام نقطه نظر خود در رابطه با معضلات و مشکلات تکواندو استان اظهار داشتند.

    ساعی ادامه داد: دغدغه اصلی این روزهای اصفهان، برگزاری انتخابات هیئت است که به زودی صورت می گیرد.

    وی با اشاره به اینکه استان اصفهان بیش از ده هزار نفر مربی و تکواندوکار دارد، گفت: در شان اصفهان نیست که با امکانات کم به ادامه فعالیت بپردازد، اما بسیاری از مسابقات استانی به دلیل کمبود فضا برگزار نشد، اداره کل این قول را داده است که هرچه زودتر سالن خانه تکواندو در اختیار هیئت تکواندو قرار بدهد.

    تکواندو از رشته های پرافتخار اصفهان است تا حدی که به زاینده رود دوم این شهر تبدیل شده، اما اخیرا مشکلات انتخاباتی گریبان هیئت تکواندو استان اصفهان را گرفته و بسیاری از برنامه های این رشته را به تعویق انداخته است.

    رئیس فدراسیون تکواندو، در این مورد اظهار داشت: به دنبال برگزاری مجمع هستیم و بلافاصله بعد از آن انتخابات ریاست هیئت تکواندو را برگزار خواهیم کرد.

    او در ادامه گفت: بسیاری از مراحل برگزاری انتخابات انجام شده و به زودی شاهد انتخابات ریاست تکواندو استان اصفهان، خواهیم بود.

    ساعی با بیان اینکه با تعویق برگزاری انتخابات، حساب بانکی هیئت تکواندو مسدود شده است، عنوان کرد: خواسته ما این است که تا برگزاری انتخابات، هیئت بتواند از بودجه ای مختص خود استفاده کند و امیدوارم که اداره کل استان در این خصوص تدبیری بیندیشد.

    قهرمان سابق تکواندو ادامه داد: استان اصفهان برای فدراسیون تکواندو اهمیت بسیاری دارد تا جایی که من در طول ۱۸ ماه ریاست، چهار بار به این استان سفر کردم.

    هادی ساعی در پایان گفت: با تمام شدن پایان دوره ریاست الله آبادی، کار هیئت اصفهان به سرپرستی رسید و از آنجایی که هیئات ورزشی بیشترین ضرر را در دوران سرپرستی متحمل می شوند، به دنبال برگزاری هرچه سریع تر انتخابات هستیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل