×
آخرین اخبار

حسین بلوچی به عنوان بخشدار جدید بخش سیراف معرفی شد

  • کد نوشته: 147755
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۵
  • 183 بازدید
  • آیین تکریم و معارفه، بخشدار بخش سیراف با حضور مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر، فرماندار، امام جمعه شهرستان کنگان و بخش سیراف و اعضا شورای تامین شهرستان کنگان در فرمانداری کنگان برگزار و حسین بلوچی به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

    فرماندار کنگان عصر شنبه در این نشست اظهار داشت: کار جهادی، نگاه انقلابی، صداقت با مردم و مردمی بودن از ویژگی‌های خاص دولت سیزدهم است که مسئولان شهرستان باید سرلوحه کار خویش قرار بدهند.

    احمد غریبی افزود: همه مسئولان ادارات شهرستان کنگان نسبت به فعال کردن روابط عمومی‌های اداره‌های حوزه کاری خود اقدام کنند و در صورت نداشتن روابط عمومی، مدیر اداره خود باید پاسخگو باشد.

    وی گفت: مسئولیت امانت الهی است و فرصتی بزرگ برای رفع مشکلات مردم است که جز با تکیه بر مدیران جوان و با روحیه جهادی و انقلابی ممکن نیست.

    فرماندار کنگان ضمن تبریک به حسین بلوچی افزود: مهم نیست عمر مسئولیت چقدر باشد، مهم آنست که تا زمانی که در مسند خدمتگزاری به مردم هستیم، برای رضای خدا و برای رفاه مردم و در جهت توسعه شهرستان حرکت کنیم.

    آئین تکریم و معارفه بخشدار سیراف شهرستان کنگان با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندار، امام جمعه شهرستان کنگان و بخش سیراف و اعضا شورای تامین شهرستان کنگان در فرمانداری کنگان برگزار گردید.

    در پایان این نشست از زحمات محمد روشن در زمان تصدی بخشداری سیراف تقدیر و حسین بلوچی جوان خوشنامی که از فرهنگیان بندر شیرینو می باشد به عنوان بخشدار سیراف شهرستان کنگان معرفی شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل