×
آخرین اخبار

حسن صیفوری جانباز و آزاده مسجدسلیمانی آسمانی شد

  • کد نوشته: 48367
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۶
  • 1552 بازدید
  • علیرضا شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان اظهار کرد: سروان حسن صیفوری جانباز و آزاده والامقام 25% صبح امروز پس از سالها تحمل درد و رنج در سن ۶۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

    به‌گزارش خبر روز، علیرضا شیخ رباط افزود: آزاده و جانباز حسن صیفوری در تیرماه سال ۱۳۶۷ در منطقه کوشک به اسارت نیروهای بعثی درآمد و پس از ۲ سال تحمل درد و محنت اسارت در شهریور ماه ۱۳۶۹ همراه با بازگشت اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به وطن بازگشت.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: این جانباز و آزاده سرافراز در اثر شکنجه دوران اسارت، جانباز ۲۵ درصد شده بود و  متاسفانه صبح امروز پس از سال‌ها تحمل درد و دوری از همرزمان شهیدش در سن ۶۰ سالگی به دیار حق شتافت.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در پایان افزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه ایثارگران، مردم شهیدپرور مسجدسلیمان و ابراز همدردی و آرزوی صبر و اجر جزیل برای خانواده معظم و بازماندگان معزز این جانباز گرانقدر، امیدوارم روح بلند آن جانباز و آزاده فداکار و انقلابی در جوار ارواح پاک طیبه شهدا، مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.

    شایان ذکر است دوشنبه ۸ دی ماه پیکر مطهر جانباز و آزاده عالیمقام سروان حسن صیفوری از بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلزار جانبازان چهاربیشه مسجدسلیمان با رعایت پروتکل های بهداشتی به خاک سپرده خواهد شد روحش شاد و یادش تا ابد گرامی باد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل