×
آخرین اخبار

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدی: انتخابات اخیر ریاست جمهوری نشان داد پیروز این رقابت مردم بوده اند

  • کد نوشته: 194470
  • ۱۴۰۳-۰۴-۲۲
  • 46 بازدید
  • حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام محرم و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران را مهم‌ترین پیام واقعه عاشورا معرفی کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام محرم و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران را مهم‌ترین پیام واقعه عاشورا معرفی کرد.
    حجت الاسلام سید احمدی گفت: با توجه به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر و همچنین پیام قیام امام حسین(ع) در این خصوص، دهه اول محرم بنام دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری گردیده است. وی ادامه داد:
    قطعاً امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است و تمام آحاد ملت موظفند به آن جامه عمل بپوشانند…
    خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و تبریک به رئیس جمهور منتخب همچنین حضور پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات گفت:
    دشمن تمام تلاش خود را از راه‌های مختلف تهدید، تحریم، فشار اقتصادی و سیاسی، ایجاد یاس در بین مردم نسبت به آینده کشور به کار گرفت، اما مردم با حضور با بصیرت خود بار دیگر دشمنان را مأیوس و ناامید کردند. وی ادامه داد: مردم با مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب و نشان دادند همواره پشت نظام و کشور هستند. سید احمدی ادامه داد: انتخابات اخیر ثابت کرد که پیروز این میدان مردم ایران اسلامی و حکومت مردم سالاری است.امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: دوران رقابت به پایان رسید و مردم به وظیفه خود به خوبی عمل کرده اند امیدوار هستیم مسئولان همچون شهید رئیسی به صورت جهادی و شبانه روزی بخوبی به وظایف شان فارغ از همه جناح بندی ها عمل کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل