×
آخرین اخبار

۵۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی در به‌روزرسانی و تغییر سیستم کنترل ۴ حلقه چاه گازی

  • کد نوشته: 196845
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۶
  • 61 بازدید
  • با به روز رسانی و تغییر سیستم کنترل سطح ۴ حلقه چاه‌گازی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان علاوه بر جلوگیری از قطعی و کاهش تولید، موجب شد تا مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ناشی صرفه‌جویی در مصرف بودجه این شرکت حاصل شود.

    به گزارش دیدگاه نیوز، سیستم کنترل سطح چاه‌های گازی مخزن ژوراسیک به دلیل قدیمی بودن و خرابی‌های مکرر موجب می‌شد در روند تولید برنامه‌ریزی شده این شرکت وقفه ایجاد گردد به همین منظور جایگزینی سیستم کنترل سطح از نیوماتیک به الکترونیک در دستور کار اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت قرار گرفت.

    کارشناسان و متخصصان واحد ابزار‌دقیق‌تعمیرات‌اساسی این اداره ضمن طراحی پنل کنترل سطح الکترونیک با توجه به شرایط فرآیندی در ابتدا به شبیه سازی ،ارزیابی و بررسی نتایج حاصله پرداختند و پس از حصول اطمینان از صحت عملکرد به مونتاژ و نهایی سازی سیستم کنترل سطح جدید پرداختند.

    در خاتمه و پس از صرف ۱۴۰۰ نفرساعت ، سیستم الکترونیک کنترل سطح چاه‌های گازی با موفقیت بر روی ۴ حلقه چاه گازی مخزن ژوراسیک نصب گردید و بدین ترتیب این اقدام ارزنده کارشناسان و متخصصان واحد ابزار دقیق تعمیرات‌اساسی اداره نگهداری و تعمیرات موجب شد تا مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در مصرف بودجه این شرکت بدلیل خودداری از برون سپاری صرفه جویی حاصل شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل