×
آخرین اخبار

حاج محسن رضایی:‌ سازمان‌های بین‌المللی راه باند جنایتکار نتانیاهو را باز گذاشته‌اند

  • کد نوشته: 202424
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۷
  • 9 بازدید
  • سرلشکر محسن رضایی در واکنش به حملات شب گذشته اسرائیل به جنوب لبنان، تاکید کرد: سازمان‌های بین‌المللی و رهبران جهان، مشابه دوران هیتلر با مماشات، راه باند جنایتکار و نژادپرست نتانیاهو را باز گذاشته‌اند.

    حاج محسن رضایی:‌ سازمان‌های بین‌المللی راه باند جنایتکار نتانیاهو را باز گذاشته‌اند

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ سرلشکر محسن رضایی در واکنش به حملات شب گذشته اسرائیل به جنوب لبنان، به دولت‌های محور مقاومت توصیه کرد برای توقف ماشین جنگی باند تبهکار نتانیاهو، به‌سرعت تصمیم‌ بگیرند.
    یکی از فرماندهان سابق سپاه نوشت: اگر آزادیخواهان جهان بپا نخیزند و جلوی نتانیاهو را نگیرند، تاریخ یکی از تلخترین دوران خود را خواهد دید.
    محسن رضایی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «باند جنایتکار و نژادپرست نتانیاهو با محکوم کردن متوقف نمی‌شود و پس از لبنان به دمشق و بعد از آن به بغداد و اگر طعم خونریزی مستشان کند حتی شاید به ایران حمله کند؛ لذا دولت‌های سوریه، عراق و ایران هرچه زودتر تصمیم بگیرند.»
    وی در پست دیگری نوشت: مشخص شد که سازمان‌های بین‌المللی و رهبران جهان، مشابه دوران هیتلر با مماشات، راه باند جنایتکار و نژادپرست نتانیاهو را باز گذاشته‌اند. اگر آزادیخواهان جهان بپا نخیزند و جلوی او را نگیرند، تاریخ یکی از تلخترین دوران خود را خواهد دید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *