به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز، استفاده غیرقانونی از انرژی برق و تجهیزات قاچاق برای استخراج ارز دیجیتال، بار دیگر در شهرستان مراغه مورد توجه قرار گرفت. سرهنگ توحید فارسی، فرمانده انتظامی این شهرستان، اعلام کرد که این موفقیت پلیس در پی عملیات اطلاعاتی گسترده و همکاری تنگاتنگ با اداره برق محلی حاصل شده است.
طبق گزارشهای رسیده، این دستگاههای ماینر که ارزش آنها مجموعاً ۷ میلیارد ریال تخمین زده میشود، در سه نقطه مختلف شهر پنهان شده بودند. مأموران پس از بازرسی دقیق محلها، علاوه بر ضبط تجهیزات، موفق به دستگیری ۳ نفر از عوامل اصلی این فعالیت غیرقانونی شدند. این افراد اکنون در انتظار تصمیم مراجع قضایی هستند تا با تبعات قانونی اقدامات خود روبرو شوند./انتهای پیام
بدون نظر! اولین نفر باشید