×
آخرین اخبار

توزیع مرغ تنها از طریق مراکز عرضه معین و خرده فروشی های امین انجام می شود

  • کد نوشته: 130526
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۸
  • 145 بازدید
  • مدیر کل امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: توزیع مرغ در سطح شهرهای استان تنها از طریق مراکز عرضه ی معین و خرده فروشی های امین انجام می شود.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ علی اصغر صفری راد در جلسه ی هماهنگی تنظیم و بررسی وضعیت تولید و توزیع گوشت مرغ در استان، عنوان کرد: توزیع مرغ از طریق سامانه ی بومی “کابوک” در سطح مراکز عرضه انجام می شود.
    وی ادامه داد: سامانه ی «کابوک » به گونه ای طراحی شده است که از خروجی مرغداری ها تا مراکز عرضه و حتی رسیدن به دست مصرف کنندگان را پایش می کند.
    مدیر کل امور اقتصادی استاداری لرستان به افزایش کشتار مرغ در سطح استان اشاره کرد و گفت:
    : خوشبختانه طی روزهای اخیر در هر شبانه روز بیش از ۱۰۰ تن کشتار مرغ داریم که قاعدتاً باید تمامی نیازهای استان را مرتفع کند.
    وی ادامه داد: البته در مسیر توزیع و با توجه به این که قیمت مرغ در استان های همجوار از استان لرستان بالاتر است، مشکلاتی از جمله خروج مرغ از استان و کمبود در سطح شهرها به وجود آمده است.
    مدیر کل امور اقتصادی استانداری لرستان افزود: با این وجود و با کمک دستگاه های امنیتی خروج مرغ به خارج از استان کنترل شده است.
    صفری راد ضمن تشکر از همکاری نهادهای امنیتی در کنترل تولید و توزیع مرغ در این مدت، گفت: تلاش های شبانه روزی مسئولین ذیربط برای ایجاد ثبات بازار مرغ با قیمت مصوب همچنان ادامه دارد.
    وی همچنین از سعه ی صدر و همکاری مردم برای رفع مشکلات تولید و توزیع مرغ تشکر کرد.
    گفتنی است در جلسه ی هماهنگی تنظیم و بررسی تولید و توزیع گوشت مرغ استان که به ریاست مدیرکل امور اقتصادی استانداری لرستان برگزار شد، مدیران کل جهادکشاورزی، دامپزشکی، اماکن، تعزیرات حکومتی و نمایندگان نهادهای امنیتی حضور داشتند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل