×
آخرین اخبار

تمام شهرهای لرستان در وضعیت« قرمز» قرار گرفتند

  • کد نوشته: 56886
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۸
  • 508 بازدید
  • براساس اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا تمام شهرهای لرستان در وضعیت« قرمز» قرار گرفته‌اند.

    به گزارش دیدگاه نیوز، «کرونا» همچنان در لرستان می‌تازد و روزانه افراد زیادی را درگیر می‌کند به طوری که روزانه به طور میانگین ۱۰۰۰ نفر به این ویروس مبتلا می‌شوند و چندین نفر نیز جان خود را از دست می‌دهند.

    براساس آخرین آماری که از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام شده ۲۷۳ هزار و ۴۰۳ نمونه برای انجام آزمایش ارسال شده که از این تعداد به ۲۶۸ هزار و ۷۹۷ مورد پاسخ داده شده است.

    براساس آخرین آمار در مجموع ۸۱ هزار و ۷۲۶ لرستانی به کرونا مبتلا شده‌اند و هزار و ۴۲۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند؛ هم اکنون نیز ۶۲۰ نفر با شرایط مثبت و مشکوک در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

    همچنین بنا بر اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا تمامی شهرهای لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و این زنگ خطری است تا مردم بیش از پیش نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی توجه داشته باشند.

    طی روزهای گذشته خرم‌آباد، الیگودرز، بروجرد، دلفان، سلسله و ازنا در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند اما امروز اعلام شد که شهرهای دورود، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و چگنی نیز به جمع شهرهای با وضعیت قرمز پیوسته‌اند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل