×
آخرین اخبار

به مناسبت روز جانباز و با حضور فرماندار و‌ مسئولین شهرستان؛ طرح علمداران حماسه در مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد نوشته: 1693
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۱
  • 4170 بازدید
  • جانبازان در این دیدارها مسایل و مشکلات خود را از نزدیک با مسئولان در میان گذاشتند و در پایان نیز از سوی بنیاد شهید و ‌امور ایثارگران مسجدسلیمان بوسیله ی لوح سپاس و هدیه معنوی از صبر والای این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، در این برنامه علیرضا گورویی فرماندار، حجت الاسلام حاج اقا سجاد منش امام جمعه موقت مسجد سلیمان، عبدالرضا صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان، مهندس نجاتی رئیس اداره حفاظت از محیط ‌زیست، علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و پرسنل بنیاد شهید شهرستان مسجدسلیمان، آقای عالیپور جانباز و مدافع حرم و استاد خوشنود پور رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس با حضور در منازل ۳ جانباز دوران دفاع مقدس ساکن در شهرستان یاد و خاطره رشادت ها و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و از آنها تجلیل کردند.

    در این برنامه فرماندار مسجدسلیمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز بیان داشت: جانبازان با حضور در جبهه‌های جنگ و برای حفظ تمامیت ارضی کشور از تمام توان خود استفاده کردند  و به همین خاطر دین بزرگی بر گردن همه ملت ایران داشته و باید آحاد ملت قدردان فداکاری و ایثارگری جانبازان و خانواده‌های آنان باشند.

    وی اضافه کرد: حضور در منزل جانبازان علاوه بر قدردانی از تلاش‌های و مجاهدت‌های این علمداران حماسه، این پیام را به همگان می‌رساند که مردم و مسئولان پاسدار ارزش‌های انقلاب و شهدا هستند.

    رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هدف از طرح سراسری علمداران حماسه پاسداشت مقام جانباز و ‌تقدیر ایثارگری ها و فداکاری های این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس است.

    ویسی شیخ رباط خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با خون شهدا و صبوری خانواده ایثارگران قوام یافته است و اگر جانفشانی و فداکاری این عزیزان نبود هرگز نمی‌توانستیم چنین دستاوردهای عظیمی برای انقلاب به دست آوریم.

    به گزارش‌ دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، جانباز علی اسدی عیدی وند جانباز ۷۰ درصد جسمی و قطع عضو است که در سال ۶۷ درمنطقه عملیاتی مهران در اثر اصابت ترکش خمپاره پای راست خود را از ناحیه بالای زانو نثار انقلاب اسلامی ایران کرده و بر اثر اصابت ترکش های متعدد به سینه، شکم و کمر دچار مجروحیت شده و به درجه رفیع جانبازی نائل شده است.

    همچنین جانباز عزیزالله حموله از اولین فرماندهان جنگ دوران هشت سال دفاع مقدس جانباز ۵۵ درصد قطع عضو در سال ۶۰ در دهلاویه است، اصابت ترکش توپ منجر به قطع پای راست وی از ناحیه لگن شده و به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است. جانباز یدالله کیانی جانباز ۶۵ درصد در سال ۶۲ مورد اصابت گلوله قرار گرفته که منجر به از دست دادن یک کلیه ی وی شده و در سال ۶۶ نیز در منطقه سردشت به دلیل محروحیت شیمیایی در کنار خیل همرزمانش افتخار جانبازی یافته است.

    جانبازان در این دیدارها مسایل و مشکلات خود را از نزدیک با مسئولان در میان گذاشتند و در پایان نیز از سوی بنیاد شهید و ‌امور ایثارگران مسجدسلیمان بوسیله ی لوح سپاس و هدیه معنوی از صبر والای این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل